OK, tko je rastopio BMW serije 2?
Nema druge, nego pitati ovakvo pitanje već u sklopu naslova. Jer stražnji dio nove „dvojke“ izgleda kao da su gotove primjerke modela parkirali „na dupe“ u mikrovalnu.
BMW serije 2… Lijep automobil. Zanimljiv automobil. Relativno kompaktan automobil. I jedan od onih modela koji se ne srame svoje tradicije te se ne priklanjaju trendu koji podrazumijeva sponzoruše i nepropisno parkiranje ispred neke razvikane birtije.
Sa svojih nekoliko centimetara viška u odnosu na mnogima omiljenu „trojku“ E46, BMW serije 2 djeluje kudikamo kompaktnije od ostatka modela iz ponude.
A M2 je kao najjača verzija ispao kvartovskim huliganom i svojim proširenjima još uvijek djeluje poput nasilnog remek-djela moderne auto-industrije. I kao takav je zapravo jedini nasljednik tradicije brzine i performansi koja je podrazumijeva megalomaniju i pretjerivanje.
S vremenom je naravno došlo vrijeme za novu generaciju „dvojke“. I upravo je ta nova „dvojka“ upravo predstavljena tijekom ovogodišnjeg COVID-izdanja genijalne manifestacije pod nazivom „Goodwood Festival of Speed“.
Reakcije su već sada svakakve. I na obje strane polariziraju javnost. No to pak nikoga ne treba pretjerano čuditi, jer u posljednje vrijeme svaki BMW-ov model u smislu onog vizualnog dijela tako funkcionira. Odnosno, u prijevodu rečeno, nekima je nova „dvojka“ gadna poput tumora na jedanaestercu, dok neki drugi već na prvi pogled doživljavaju višestruke orgazme.
Što se nas ovdje tiče, moglo bi se reći da jednim dijelom podržavamo izgled nove „dvojke“, ali s one druge nam pak i opet nije jasno kog su vraga dizajneri u BMW-u pokušavali napraviti. Jer „bubrezi“ po tko zna koji puta djeluju pretjerano veliko. Prednji farovi podsjećaju na nepušača koji škilji u zadimljenom prostoru. A relativno niska silueta iz određenih kuteva zbog suvišnih linija djeluje pomalo čudnovato.
Ali tako valjda pušu dizajnerski vjetrovi u Bavarskoj, pa oko toga nema potrebe lomiti koplja.
No jedna stvar ipak nije jasna…
Tko je pobogu parkirao novu „dvojku“ na dupe u mikrovalu pećnicu i dotičnu mikrovalku ostavio uključenu na 1,600 W?!?
Koja je spodoba odlučila rastopiti stražnji dio ovog automobila? I zašto je takva odluka nekome pala na um?
Koliko je poremećen čovjek koji se na ovako glupav način poigrao sa stražnjim svjetlima? I je li uopće itko od glavešina unutar odjela dizajna vidio kako izgleda finalni produkt koji je BMW ovih dana pokazao publici na FoS-u?
Hmmm…
Mislim, koliko god da „bubrezi“ na većini BMW-ovih novih modela stvarno djeluju kao da pate od elefantitisa, ostaje nejasno zašto je bilo potrebno upropastiti i stražnji dio nove serije 2. Jer farovi u kombinaciji s linijama i detaljima stvarno djeluju poput neuspjelog punjenja Botoxom.
Doduše, možda usprkos najavama, premijeri i prezentacijskim materijalima ovo ipak nije finalna verzija „dvojke“, pa se stanje oko dupeta ovog automobila još malčice popravi. Ali s obzirom na posljednje mjesece u sklopu kojih BMW stvarno izvodi bijesne gliste u smislu dizajna nekih od modela, za pretpostaviti je kako će ova pokretna reklama za kremu protiv hemoroida ipak svratiti u salone.
A onda će se neki od nas i opet smijati do suza.
Ili do infarkta, kao što je to kod nekih štovatelja BMW-a prije nekoliko mjeseci bio slučaj.
Stoga umjesto pretpostavki s moje strane u ovom trenutku prestajem s izlaganjem vlastitih dojmova i pitam vas cijenjeni čitatelji sviđa li vam se ovo što vidite?
Ili biste radije da vam oči nikada nisu zalutale na dupe nove „dvojke“?