Ford predstavlja revolucionarni ovjes
Ako postoji proizvođač automobila koji se može pohvaliti svojom dugogodišnjom tradicijom i genijalnosti u proizvodnji onda je to Ford. Posljednja inovacija, koja bi mogla promijeniti svijet sve popularnijih super automobila će vas oduševiti.
Današnja auto industrija zahvaćena je trendom proizvodnje, odnosno pokušaja proizvodnje super automobila. Nekim proizvođačima to ide za rukom, dok drugi kaskaju za najboljima boreći se za svoj dio kolača na raznorazne načine. Međutim, jedan od proizvođača s dugogodišnjom tradicijom, Ford, predstavlja inovaciju koja bi mogla promijeniti način funkcioniranja današnjih super automobila. Iako je nešto slično već viđeno u Formuli 1, sada će doživjeti svoju primjenu u super automobilima.
Radi se o prilagodljivim amortizerima koje će vozač bez ikakvih poteškoća moći podešavati za vrijeme vožnje. Ova inovacija omogućit će svim vlasnicima super automobila, uz jurnjavu pistom, korištenje svojih limenih ljubimaca za, npr., obavljanje svakodnevne kupnje, tako barem kaže ekipa s portala CarBuzz. Prema dostupnim informacijama, ova tehnologija bi trebala biti implementirana u nadolazeću novu generaciju GT modela koju Ford uskoro planira predstaviti javnosti.
Kako cijela priča funkcionira? Poprilično jednostavno. U najkraćim crtama, Ford koristeći dvije opruge smještene jedna na drugu koje, funkcionirajući u sinergiji daju znatno veću efikasnost u odnosu na opruge na koje smo navikli. One su zajedno s ostalim dijelovima ovjesa međusobno povezane u sustav koji vozač kontrolira preko za to posebno razvijenog sučelja.
Cijeli sustav ima tri postavke za vožnju, Track, Vmax, odnosno Track/Vmax. Svaka postavka podiže ili spušta karoseriju za najviše 7 centimetara. Osim podešavanja karoserije, podešavaju se aerodinamične komponente kako bi vozilo bilo što je moguće stabilnije. Najvažnije od svega cijela priča prilagodbe odvija se znatno brže u odnosu na „obični“ zračni ovjes.
Iz Forda ističu kako su iznimno ponosni na novoizgrađeni sustav koji omogućuje vožnju super sportskih automobila po cestama koje baš i nisu namijenjene za njih. Ovakav sustav će zasigurno promijeniti način na koji su proizvođači super automobila pristupali izgradnji ovjesa. Jedino što nam ostaje je pričekati službeno predstavljanje novog modela i prve reakcije vozača.