Caparo se bliži kraju, nasljednika brutalnog T1 neće biti!
O maloserijskim proizvođačima i njihovim automobilima možemo pričati samo na temelju onoga što smo pročitali ili vidjeli u stranim medijima, a jedna od tih tvrtki je Caparo, o čijem smo modelu T1 mnogo toga saznali iz Top Geara. Prilikom testne vožnje na stazi Jeremy Clarkson osigurao je pola državnih hitnih službi objasnivši da razlog za to leži u reputaciji koju je Caparo T1 otpočetka dobio kao jedan od najstrašnijih i najopasnijih automobila na planetu.
Zamišljen kao Formula 1 bolid s dva sjedala za cestovnu upotrebu, Caparo T1 izradila je tvrtka Caparo Group kako bi demonstrirala svoje sposobnosti kada su u pitanju inženjerstvo i dizajn i kako bi ponudila iznimno bogatim individualcima alat za nezaboravan vikend na trkaćoj stazi. Pogoni ga 3,5-litreni V8 motor koji razvija 575 KS pri 10.500 o/min i 420 Nm pri 9000 o/min, a možete samo zamisliti što tolika snaga može učiniti bolidu koji teži tek 550 kg zahvaljujući konstrukciji od kompozitnih materijala. Naravno, masa igra veliku ulogu u ovom automobilu što ne čudi budući da je tim koji je na njemu radio isti onaj čije su ruke konstruirale legendarni McLaren F1. Kod Capara uspjeli su dobiti nevjerojatan omjer snage i mase od preko 1000 KS po toni.
Prošle godine proširila se vijest da Caparo radi na novom automobilu naziva T1 Evolution, no osim ekstravagantne cijene od 1,18 milijuna dolara u javnost nije pušteno puno informacija. Navodno je trebao imati moderniji izgled, poboljšanu aerodinamiku i motor sa 700 KS, što je monstruozna brojka s obzirom na to da bi se anoreksična tematika zasigurno protegla na novu generaciju. No, ništa od toga više nije bitno jer je izašla informacija da se tvrtka koja stoji iza tog automobila vrlo sigurnim koracima bliži bankrotu, a dodatna tužna okolnost je što je njezin direktor Angad Paul počinio samoubojstvo. To sve znači da ovaj suludi bolid vrlo vjerojatno nikada neće ugledati svijetlo dana. Šteta.