Bacite pogled na jedan zanimljiv Golf GTI
Iako je ovaj Golf GTI još uvijek u konceptnoj fazi, eto još jednog razloga da ljubitelji Volkswagena to i ostanu.
Globalni skup svih štovatelja V.A.G. koncerna i oni koji se tako osjećaju održava se svake godine u Wörtherseeu i iz godine u godinu okuplja sve veći broj posjetitelja s automobilima ili bez njih. Uglavnom, kako zakon velikih brojeva jasno funkcionira, u Volkswagenu su prepoznali svu tu silu entuzijasta kao svoje kupce, te se na prostoru tog automobilističkog (V)Woodstocka tijekom posljednjih godina uvijek izlaže oveći broj aktualnih i konceptnih modela marki iz koncerna.
Ova godina također nije bila iznimka po tom pitanju, pa se nekolicina tvrtki iz koncerna potrudila pokazati plodove svog truda, a Volkswagen je po prvi puta pokazao (zasad još uvijek) konceptni Golf GTI Clubsport.
Ideja iza ovog konceptnog automobila svodi se na najjači i najbrži Golf GTI svih vremena i istovremeno (još jednom) proslaviti četiri desetljeća postojanja modela na tržištu. No do prije nekoliko dana oko Golfa GTI Clubsport nije se znalo skoro ništa, dok danas već ipak postoje određena saznanja.
Naime, za početak je bitno napomenuti kako bi ova varijacija na temu Golfa GTI trebala imati dvolitreni četverocilindrični Turbo-motor s oko 265 konja, što bi u prijevodu značilo još bolje ubrzanje i još veću maksimalnu brzinu, te samim time i još više vozačkog gušta kojem je Golf GTI već ionako poslovično sklon.
Pogonski kotači bi i dalje trebali ostati oni prednji, no za razliku od dosadašnjih diferencijala, u sklopu Clubsport verzije Golfa trebao bi se pojaviti novi elektronički XDS diferencijal, koji bi pak u kombinaciji s DSG-mjenjačkim sklopom najnovije generacije trebao osiguravati odlične performanse i ponašanje na cesti. No kako vijesti oko mehaničkih dijelova Golfa GTI Clubsport u javnost stižu na kapaljku, naravno da se o detaljima još uvijek ne zna ama baš ništa.
Izvana ovaj Golf izgleda doista impresivno, jer optički dodaci naglašavaju karakter samog automobila na najbolji mogući način.
Branici su drugačiji, pragovi zaokružuju cijeli automobil kada se isti gleda s boka, a 19-inčni kotači sasvim novog dezena uvelike potpomažu ukupnom dojmu i automobil čak na fotografijama izgleda brzo i agresivno.
Naravno da je na konceptnom uratku sve napravljeno iznimno kontrastno, pa tako bijelu boju karoserije odlično naglašava sva sila crnih detalja koji se tako još jače ističu, a lijepo je vidjeti i onu fantastično uklopljenu crvenu crtu koja spaja prednju masku s farovima.
Oko Interijera i potencijalnih popisa standardne i dodatne opreme još nema nikakvih informacija, no i za taj dio priče o ovom automobilu vjerujem da će kupcima na izbor ponuditi svu silu igračaka kakve niti jedan Golf do danas nije imao u ponudi.
Ovjes i detalji oko njega također su nepoznanica, a i oko ostatka relevantnih informacija u smislu normiranja, potrošnje goriva, veličine prtljažnog prostora i ostatka normalnim ljudima nebitnih informacija iz Volkswagena zasad ne stižu nikakve vijesti, tako da ostaje samo oveći prostor za špekulacije s kojima se ne želim baviti.
Uglavnom se iskreno nadam da će se oci u Volkswagenu odlučiti na tržište ponuditi ovu verziju Golfa, jer automobil doista izgleda odlično, a vjerujem i da će performanse uvelike pratiti izgled.