A što nam to ovih dana smjera Honda?
Ukratko? Nešto novo što se u pravilu naslanja na nešto staro.
I to je totalno kul, ako se nas ovdje pita.
![](https://automobili.hr/wp-content/uploads/2021/08/IntegraTypeR_2022_03.jpg)
Ajmo odmah u glavu: Honda ovih dana planira oživjeti jedan slavni naziv modela i preseliti ga iz 2006. godine u godinu nam svagdašnju 2021. Odnosno, u prijevodu nakon čak 15 godina od nestanka sa scene, uskoro nam stiže nova Integra.
O da…
Ako je za vjerovati glavnim i odgovornim ljudima ispred Honde, riječ je o „kompaktnom premium modelu“ koji bi na tržište trebao stići tamo negdje tijekom iduće godine.
I to je potvrđeno od strane službenih krugova koji ovu slavnu japansku marku u stopu prate. A što to u prijevodu znači i u koju će se kategoriju nova Integra pokušati svrstati, tek nam svima ostaje vidjeti.
Naravno da je već od te prve službene najave nekim dizajnerima pala sjekira u med te su počeli sumanuto crtati i renderirati. Pa kako sam se tijekom posljednjih dana nagledao raznoraznih ideja oko izgleda nove Integre, tako sam odlučio napraviti jedan mali izbor za Miss Integru 2021. godine.
I pobjednik je bez ikakvih problema ispao Jordan Rubinstein-Towler koj je na svom Instagram profilu objavio nekolicinu renderinga koji izgledaju fenomenalno.
Sad još samo u Hondi trebaju vidjeti dotične slike i krenuti putevima dizajna koji je na njima prikazan. A onda bi mogla krenuti pomama za ovim automobilom.
Jer… Hm… Nostalgija. Ta slatka nostalgija…
![](https://automobili.hr/wp-content/uploads/2021/08/1995-honda-integra-type-r-1024x576.jpg)
Mislim, ako će Honda pratiti filozofiju modela Quint, koji je Integra zamijenila još davne 1985. godine, onda je riječ o Coupé modelu izrazito sportskih aspiracija. I to bi bilo krasno s obzirom na hrpetinu bezličnih SUV-ova i CUV-ova koje Honda u današnje vrijeme nudi na tržište. Doduše, vrijedi pretpostaviti i kako nova Integra neće baš biti „hard core“ automobil kao što je to npr. bio slučaj 1993. godine, kada je Honda Integra treće generacije dobila oznaku Type R i praktički preko noći postala jednim od najpoželjnijih Hondinih modela svih vremena. Jer ta se vremena stanjenih vjetrobranskih stakala i micanja izolacije iz kabine vjerojatno nikada više neće dogoditi.
Ali usprkos tome se i dalje vrijedi nadati. Iako se Nada i dalje bavi najstarijim zanatom na svijetu.
![](https://automobili.hr/wp-content/uploads/2021/08/IntegraTypeR_2022_07.jpg)
Iako nitko nema blage veze hoće li se Type R kao oznaka preseliti u sklopu ove nadolazeće generacije modela, nova bi Integra prema riječima glavešina ispred tvrtke trebala sa sobom donijeti „isti duh zabave u vožnji i DNK originala“. Pa iako u to na trenutke vrijedi posumnjati, jer današnje tržište automobila prema takvim modelima ne gleda baš pretjerano blagonaklono, eto… Uvijek postoji šansa.
Stoga se i dalje vrijedi nadati.
![](https://automobili.hr/wp-content/uploads/2021/08/IntegraTypeR_2022_04.jpg)
Iz Honde kažu i kako će se nova generacija modela Integra „ponovno pridružiti portfelju proizvoda marke performansi kao novi kompaktni automobil u premium kategoriji“. A onda je objavljena i slika na kojoj se nalazi automobil poprilično nalik JDM-verziji Integre iz devedesetih godina prošlog stoljeća.
Uglavnom, nema dvostrukih okruglih prednjih farova, a logotip „Integra“ utisnut je baš kao što je to i prije bio slučaj. Jedino se ne zna koliko bi finalni proizvod trebao odstupati od ove nacrtane ideje.
Ali o tom potom.
U krajnjoj liniji je najvažnije da Integra kao naziv nije ispala iz vokabulara današnjih zaposlenika u Hondi.
Slažete li se s time i vi cijenjeni čitatelji?
Ili je to zapravo tek retoričko pitanje…
![](https://automobili.hr/wp-content/uploads/2021/08/IntegraTypeR_2022_10.jpg)