Je li ovo novi Renault Megane RS?
U društvu takozvanih vrućih kompakata Renault Megane RS uvijek se isticao kao najkompletniji paket kada je riječ o čistom užitku u vožnji, a utjecajni britanski mediji svrstavali su ga uz bok mnogo skupljim i bržim automobilima. Nerijetko bi bio opisivan kao bolji od njih zbog svoje iskoristivosti na užim i zahtjevnijim cestama.
Na njegov superioran karakter vozačkog automobila definitivno ukazuje rekord kruga na Nurburgring stazi za automobile s prednjim pogonom koji je dugo držao prije nego što su ga s trona uspjeli skinuti Seat Leon Cupra, a potom i nova Honda Civic Type R. Francuzi naravno žele vratiti rekord u svoje ruke i očekivano nakon prezentacije četvrte generacije kompaktnog Meganea ubrzano rade na pripremanju RS, odnosno Renault Sport izvedbe.
Još je uvijek upitno jesu li fotografije koje su iscurile na internet prava stvar ili su tek rezultat nečije mašte i rada u Photoshopu, no kako god bilo sumnjamo da će automobil izgledati znatno drugačije od ovog. Novi Megane već u startu izgleda prilično dobro, a tradicionalno agresivniji dodaci za RS ponovno će učiniti svoje i podići dojam za još nekoliko razina. Fotografije prikazuju drugačije branike, od kojih je stražnji dobio novi difuzor i dva velika završetka ispušnih cijevi, stražnji spojler, proširene blatobrane, izraženije bočne pragove i naravno niz RS oznaka.
U ovom trenutku ne postoji više informacija budući da ih tvrtka za sada uspijeva dobro čuvati, no sigurno je da će se ispod prednjeg poklopca nalaziti turbo motor s četiri cilindra koji bi trebao davati tristotinjak „konja“. Što se mjenjača tiče, ako je suditi prema manjem Cliju RS, ne bi se smjeli previše nadati da će vozač za prolazak kroz stupnjeve morati znati što je i kako se koristi kvačilo.