Je li novi Renault Scenic najseksi monovolumen na tržištu?
Klasa monovolumena na trenutnom automobilskom tržištu debelo je u sjeni takozvanih crossovera, pa ne čudi previše da je Renault odlučio novom Scenicu podariti neke njihove karakteristične elemente kako bi stvorio mišung te dvije klase i time proširio krug potencijalnih kupaca.
Francuski proizvođač u posljednje se vrijeme našao u pravoj ofenzivi na tržište, a njihovi najnoviji radovi svi redom uspijevaju oduševiti vanjskim izgledom, počevši od Espacea, Talismana pa sve do Meganea. Trenutno nema niti jednog modela u ponudi koji bismo mogli okarakterizirati ikako drugačije nego atraktivan, ako zanemarimo tek nekoliko modela koji imaju nasljednika u dolasku kao što su Fluence i Scenic. Zapravo, ostaje samo Fluence koji bi trebalo modernizirati budući da je Renault upravo predstavio novu, četvrtu generaciju Scenica prije ženevskog auto sajma. A kada kažemo predstavio, mislimo pustio u javnost tek dvije fotografije i nešto informacija.
Dovoljno da zaključimo da niti s ovim modelom Renault nije zeznuo stvar i mislimo da nećemo biti sasvim u krivu ako ćemo već sada zaključiti da se radi o najseksi monovolumenu (što je inače oksimoron sam po sebi) na tržištu. Prevelikih iznenađenja zapravo nema budući da Scenic dizajnom vjerno prati ostatak game, a inspiraciju za pojedine elemente kao što su veliki 20-inčni kotači, blago povišena podnica i interesantna linija bočnih prozora vuče iz R-Space koncepta iz 2011. godine. Mjesto gdje će putnici provoditi vrijeme još nije otkriveno, no ako pogledamo ostale modele novijeg datuma možemo doći do nekih zaključaka, pa očekujemo veliki ekran R-Link 2 infotainment sustava, ali i lijepi pogled na vanjski svijet kroz velike staklene površine kojih neće nedostajati.
Novi Renault Scenic baziran je na modularnoj CMF platformi Renault-Nissan alijanse na kojoj se smjestio i Megane, od kojeg će zasigurno preuzeti i niz motora, benzinskih i dizelskih u rasponu snage od 100 KS do 205 KS. Iz Renaulta navode da će ovaj model vratiti davno izgubljeni „cool faktor“ u ovu klasu vozila, a budući da se radi o jednom od njenih pionira nema razloga da im u to ne vjerujemo.