Je li meksički supersportski Inferno u doticaju sa stvarnošču?
Meksiko, zemlja koja je svijetu dala tortilje, mariače i Esmeraldu, odlučio je da smo spremni i na njihov prvi supersportski automobil. Meksička i auto-industrija baš i nisu riječi koje smo navikli često čuti u kombinaciji tako da nas je ovakva vijest itekako zainteresirala.
Prve fotografije podigle su nekoliko obrva, ovakvo nešto nismo očekivali od zemlje koja nema previše iskustva u izradi sportskih automobila (iako se svi vjerojatno sjećate Mastrette MXT i track-day igračke Vuhl 05) i ne znamo gdje bismo uopće započeli s opisivanjem. Ekscentričan izgled zbog kojeg nam oči trče po ekranu lijevo-desno kao da je osmišljen po uzoru na odijelo nekog superjunaka u kombinaciji s onim izmišljenim automobilima koje možemo pronaći u video igrama kao što su Grand Theft Auto. Dodatno, zbog njegovog naziva Inferno pomislit ćemo da je GTA stvarno poslužio kao primarna inspiracija. Ovakav izgled, kojim se Inferno svim silama pokušava istaknuti (da, trudi se previše) objasnit će činjenica da je zapravo nacrtan perom talijanskog dizajnera Antonija Ferraiolija, koji je radio na nekim nedavnim Lamborghinijevim konceptima. Ako uzmemo u obzir da su nedavni Lamborghinijevi koncepti „suptilni“ Veneno i Egoista, to će objasniti brojne stvari.
Ispod plašta navodno se nalazi V8 motor s dva turbopunjača koji navodno ima snagu od 1400 KS, navodno može ubrzati automobil do stotke unutar tri sekunde i nastaviti do 395 km/h, navodno. Žao nam je ali ne možemo ne biti skeptični prema takvim podacima od tvrtke koja još nije predstavila funkcionalan prototip, no to su brojke kojima se razbacuju njegovi tvorci. Mnogi nagađaju da pravi razlog predstavljanja ovakvog projekta za kojim će se cijeli svijet barem okrenuti nije najava novog superautomobila, iako se službeno spominje početak proizvodnje već za par mjeseci, već da je riječ o demonstraciji tvrtkinog patenta. Radi se o metalnoj pjeni od legure cinka, aluminija i srebra, materijalu velike čvrstoće i rastezljivosti, te gustoće znatno manje od primjerice čelika.