Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Mato Pavličević 23.06.2022

Unatoč elektrifikaciji Lamborghini će zadržati svoj “svemirski” dizajn

Ono što vrijedi za gotovo sve proizvođače automobila, vrijedi i za Lamborghini: elektrifikaciju vlastitog voznog parka nije moguće zaobići. No, hoće li se i kako će se taj “napredak” odraziti na prepoznatljivi sportski dizajn?

Lamborghini Huracán Tecnica i Mitja Borkert

Talijanski proizvođač SUV-ova i ponešto sportskih automobila vjerojatno će prije ili kasnije u svoj portfelj dodati vozila s električnim motorima i pokretana strujom iz baterija. “No, to ne znači da se jezik dizajna mijenja!”, rekao je kućni šef dizajna Mitja Borkert. U razgovoru s novinarima na Milan Monza Motor Showu Borkert je rekao kako će Lamborghini nastaviti stvarati automobile s “emocionalnim performansama”.

“Uvijek će izgledati kao svemirski brodovi, uvijek će biti inspirativni, uvijek će biti automobili koji će, bez obzira na njihovu tehnologiju, imati zvuk i emociju koja vas dirne”, rekao je Borkert, inače Slovenac. Stoga je za očekivati ​​da će budući električni Lamborghiniji nastaviti sa “svemirskim” stilom poput modela Sian FKP 37.

Laborghini Sian

Superautomobil iz strogo ograničene edicije inspiriran je studijom Terzo Millennio iz 2017. i također je bio izložen na ovoj originalnoj priredbi. Elektrificirani hypercar koristi superkondenzatore, mrežni napon od 48 V i elektromotor od 34 KS u kombinaciji s atmosferskim V12 za sistemsku snagu od 819 KS. Lamborghiniji budućnosti će se (srećom) oslanjati na konvencionalniju hibridnu postavu.

Proizvođač koji uspješno posluje pod kapom grupacije Volkswagen ove godine želi lansirati svoje posljednje automobile  isključivo ICE pogonom. Potpuna hibridizacija postava trebala bi se dogoditi do 2024. godine. Prvi potpuno električni automobil s bikom na nosu planiran je za 2028. godinu.

Lamborghini Revuelto EV

Prema izvješćima, radi se o Grand Toureru s 2+2 sjedala kojeg će ponuditi i s povećanim razmakom od tla (kao Taycan). Nakon toga slijedi druga generacija uspješnog SUV-a Urus, kao i mali SUV. Prema Borkertu, pomak prema elektromobilnosti također otvara proizvođačima automobila, a pogotovo dizajnerima brojne mogućnosti. Uklanjanjem potrebe za ispušnim sustavima, “možemo iskoristiti to područje za aero… na vrlo kul način”.

Dodaje i kako je uvjeren da zbog toga u budućnosti mogu implementirati pametnu aerodinamiku. Dok čekamo otkrivanje nadolazeće elektrificirane svemirske letjelice iz Sant’Agate, znamo da su Talijani već zaštitili ime Revuelto. Ono bi se vjerojatno trebalo koristiti za prvi baterijski električni Lambo. No, jedini prijevodi ili značenja koje smo pronašli za riječ revuelto je gadan, neuredan, a revuelto zovu i – kajganu.

Lamborghini “Baby Urus”

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

10 auto brendova za koje današnji klinci nisu ni čuli

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10: glupavi detalji s današnjih automobila

Piše: Niko Poznat

Dan bez automobila: Zagreb nudi besplatan javni prijevoz

Piše: Niko Poznat

XPENG službeno stigao u Hrvatsku: Kineski pionir električnih vozila lansirao tri modela i otvorio novi salon u Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Europsko rally prvenstvo stiže u Hrvatsku – veliko finale u Kumrovcu i Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Ferrari 849 Testarossa – Miami Vice nostalgija na steroidima


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana