Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Mato Pavličević 01.03.2022

Samo za drugu stranu željezne zavjese: Osvježena Lada Vesta

U tvornici Lada Iževsk s proizvodne trake je sišla prva serijska redizajnirana verzija Lade Veste, a istovremeno je AvtoVAZ na svojim press stranicama prikazao kako obnovljeni automobil izgleda izvana. Nažalost, koliko god da je zanimljiv, nedostižan je poput mira u Ukrajini.

Otkad je u vlasništvu Renaulta, tvrtka Lada se preporodila i konačno proizvodi izgledom zanimljive automobile koji su tehnologijom ukorak s vremenom. Istina, ta renesansa modela i prodaje nije kao Dacijina, već je riječ o vozilima koja su više namijenjena tržištima srednjeg istoka, Rusije, i zemalja koje joj gravitiraju.

U EU već neko vrijeme Lade nisu prisutne, jer koliko god da su suvremene, one su više prilagođene Aziji i jednostavno ne zadovoljavaju popriličan broj uvjeta za homologaciju; od ekoloških do sigurnosnih.

Tako ispod radara prolaze njihove premijere automobila za koje nekad naglas kažemo kako je prava šteta da ih se ne može imati ovdje na cesti, jer Lada kod nas ima dugu tradiciju i popularnost, a i cijenom bi bile prihvatljivije. Jer, danas ispod 100 tisuća kuna nemate što tražiti u autosalonu.

Jedan od modela Lade nastalih u suradnji s Renaultom je i Vesta, zanimljivo vozilo na razmeđi B i C segmenta, predstavljeno krajem 2015.  kao limuzina i karavan. Uskoro je ponudu dopunila atraktivna crossover verzija Cross, što je oduševilo kupce. Tako je u prošloj godini Vesta bila najprodavaniji automobil u Rusiji.

Vrijeme radi svoje, pa je upravo stigao još jedan redizajn, iako bi nakon šest godina proizvodnje mnogi već pokazivali kako će izgledati nasljednik. Dotjerana Vesta prepoznaje se po potpuno drugačijoj LED optici (farovi, maglenke, zadnja svjetla), a prednji branik ima razvijeniji reljef i integrirani štitnik branika koji se odvaja od kućišta svjetala i podijeljen je srebrnastom lajsnom.

Izgled rešetke hladnjaka varira ovisno o verziji,  pa tako Cross ima krupni mrežasti uzorak. Logotip Lada je veći, a tu je i novi dizajn 16-inčnih i 17-inčnih naplataka. Straga su dvije odvojene dekorativne ispušne cijevi i novi poklopac prtljažnika s velikim vodoravnim reljefnim natpisom Lada.

Zasad nema pojedinosti o specifikacijama, iako će se linija motora vjerojatno prenijeti iz trenutne ponude, s malim ažuriranjima kako bi se uskladila sa strožim ekološkim propisima. Trenutna Vesta dostupna je s dva 1,6-litrena motora sa 78 kW/106 KS, odnosno 83 kW/113 KS, dok je Sport opremljen snažnijim 1,8-litrenim agregatom sa 107 kW/145 KS.

Priopćenje za tisak nije uključivalo fotografije unutrašnjosti, za koju se očekuje da će na prednjoj armaturi imati više zajedničkih dijelova Grupe Renault.

Ruski mediji sugeriraju da će Vesta naslijediti okrugle kontrole klime s integriranim zaslonima od nekoliko modela Renault i Dacije, novu digitalnu instrumentnu ploču instrumenata i veći središnji dodirni zaslon.

Najavljena je nadogradnja sigurnosnih sustava u vidu dodatnih parkirnih senzora i nadzorom mrtvog kuta. U novom izdanju je s proizvodne trake prva sišla Vesta SW Cross s maksimalnim kompletom opreme, obojena novom zlatnom metaliziranom bojom Garfield.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Porsche 911 GT3 s ručnim mjenjačem ovladao Nürburgringom: 6:56.294 minute!

Piše: Niko Poznat

Hrvatski kupci trebali bi biti oprezniji s rabljenim automobilima uvezenim iz Slovenije, Poljske i Italije

Piše: Niko Poznat

Prelazak na ljetne gume: kada i zašto staviti ljetne gume

Piše: Niko Poznat

Što boja automobila govori o karakteru njegovog vlasnika?


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana