AeroMobil 3.0 je potpuno funkcionalan leteći automobil spreman za cestu i zrak
Napredni prototip letećeg roadstera AeroMobil 3.0 predstavljen je u Beču na Pionners festivalu, gdje možete dobiti uvid najnovijih dosega u poduzetništvu, tehnologiji i inovacijama. Moderno dizajniran i potpuno funkcionalan prototip letećeg automobila razvijen je i izgrađen u samo 10 mjeseci.
Trenutni prototip AeroMobil 3,0 uključuje značajna poboljšanja i nadogradnju u odnosu na AeroMobil 2.5. Sada je u završnoj fazi i ispituje se u realnim uvjetima letenja od listopada 2014. Cijeli projekt pokrenut je 90-ih godina te je do danas predstavljeno 4 modela. Odobren je od strane Slovačke federacije za Ultra-lagano letenje te je ušao u redovan proces testiranja.
Kako izgleda i kako se pokreće u zraku i na zemlji, pogledajte video!
AeroMobil 3,0 je vrlo blizu finalnog proizvoda. Pretežno je izgrađen od naprednih složenih materijala za pokrov karoserije, krila i kotača. Također sadrži sve glavne značajke koje će biti ugrađene u konačni proizvod, kao što je standardna avionska oprema, autopilot i napredni sustav za otvaranje padobrana.
Trenutno će AeroMobil 3.0 služiti za dvije glavne svrhe. Prvo, koristiti će se za testiranje i poboljšanje konačnih performansi, mogućnosti i karakteristika. Drugo, koristiti će se za početne marketinške svrhe, uključujući prezentacije na velikim sajmovima. Ostale tehničke karakteristike i predstavljanje u medijima možete pratiti na njihovim službenim stranicama.
AeroMobil je osmišljen na način da bude prilagođen postojećoj cestovnoj infrastrukturi- njegova veličina, koja u automobil verziji doseže 2240 mm širine i 6000 mm dužine, može se usporediti s limuzinama povećih dimenzija. Niski troškovi održavanja glavna je prednost i može se parkirati u redovitim parkirnim mjesta u gradu. Koristi standardnu mješavinu benzina umjesto kerozina te se stoga može „tankati“ na redovnim benzinskim postajama.
AeroMobil uključuje i niz drugih naprednih tehnologija, kao što su promjenjivi kut sa krilima, što znatno povećava učinkovitost polijetanja i skraćuje uzletni prostor koji je potreban kod regularnih malih letjelica. Veličina u letećoj verziji doseže 8320 mm širine i 6000 mm dužine. Krupan ovjes omogućuje polijetanja i slijetanja na relativno neravnom terenu. Ostale karakteristike možete pogledati ovdje!
Iako moderna vremena uvode novu viziju u budućnost cestovnog prijevoza, nekako sumnjamo da će u skorije vrijeme ovaj projekt ugledati masovnu proizvodnju i korištenje u svakodnevnom prometu, ali svakako pohvala sintezi i pokušaju povezivanja zračnog i cestovnog prometa koja će vjerojatno ostati u rukama samo ekstremnih entuzijasta.