Ovo su najbrže Honde Civic!
Honda Civic je kompaktni automobil koji se odlično prodavao (i još uvijek se odlično prodaje) te ga je oduvijek karakterizirala živahnost i sportski karakter. Pojavila se i u legendarnom Initial D-u. Sportskim sposobnostima pridonio je atmosferski B16 motor koji je potpomognut V-TEC-om razvijao je 185KS u Hondi Civic Type R bez prednabijanja.
Mnoge su završile kao žrtve “ricera”, ali su neki ljudi ipak odlučili novac koji bi prosječan vlasnik tog auta potrošio na grozan body kit uložiti u motor. Pritom su očito mislili da je 185 KS iz 1.6 litarskog motora malo pa su odlučili dodati koju turbinu ili kompresor, rezultati su naravno zanimljivi…
Najbrži Civic s prednjim pogonom
Prednji pogon nije idealan za utrke ubrzanja, ali uz nekoliko modifikacija može biti itekako kompetitivan. Zadržan je Hondin B motor, ali je temeljito modificiran. To je dovoljno za 8.14 sekundi na 402 metra, da bi shvatili koliko je to brzo Bugatti Veyron 402 metra pređe za 10.18 sekundi. Više o ovom Civicu možete vidjeti ovdje.
Najbrži Civic na svijetu
U ovom slučaju korišten je Hondin K24 motor (pojavljuje se u S2000, ali i u “običnim” Hondama poput CR-V). Više nema prednji pogon već stražnji i razvija 1280 KS. S tom snagom i stražnjim pogonom za 402 metra potrebno joj je samo 6.68 sekundi. Ako vas zanima kako to izgleda, pogledajte ovdje.
Ali zašto baš Honda Civic?
Glavni razlog je niska cijena, dijelove je moguće pronaći apsolutno svugdje, relativno ju je jednostavno modificirati, a uz to je i zabavna i odlična po zavojima. Moguće je dobiti vrlo dobru Hondu Civic VTI za oko 20000 kuna i zbog njezine male mase zabaviti se i pritom biti brži od mnogih naizgled nadmoćnih automobila. Najnoviji Civic Type R otišao je još jedan korak dalje i rušio je rekorde najbržeg automobila s prednjim pogonom na Nurburgringu.
Gore navedene drag Honde Civic daleko su od serijskih, ali ova japanska ikona živi u njima i radi isto ono što je Civic radio na japanskoj uličnoj sceni: posramljuje aute protiv kojih ne bi trebala imati šanse.