Fiat predstavio e-Ulysse, svoj drugi potpuno električni model
Kako je bilo najavljeno i očekivano, talijanski proizvođač je nakon teretnog Scuda predstavio njegovu luksuznu putničku izvedbu Ulysse, čime i ovdje vraćaju jedno poznato ime. Kao EV namijenjen je samo za europsko tržište.
Fiat želi u Europi prevoziti ljude u vozilima bez ispušnih plinova, i to za početak svojim novim modelom E-Ulysse EV koji će biti dostupan u dvije duljine karoserije i 28 različitih konfiguracija s 5, 7 i 8 sjedala. Kao i njegovi bratski modeli Peugeot e-Traveller, Citroen e-Spacetourer i Opel Zafira-E vozi na EMP2 platformi i pokreće ga isti elektromotor od 100 kW (136 KS) i 260 Nm. Za neeuropska tržišta imat će klasični ICE pogon.
Može biti opremljen ili s baterijom od 50 kWh ili 75 kWh, pri čemu slabija omogućuje domet do 230 km, a jača 330 km prema WLTP-u. Baterije se mogu puniti snagom do 100kW, pa se slabija do 80% napuni za 30 min, dok je za 80% napunjenosti jače baterije potrebno “svega” 45 min.
Standardno dolazi na čeličnim kotačima s plastičnim poklopcima i ručnim klima uređajem. No, više razine opreme nose i više vrhunskih značajki kao što su veliki panoramski krov, kontrola klime s tri zone, električna klizna vrata, zakretne kožne fotelje sa stolom, kao i ambijentalno osvjetljenje. Očita je namjera da se aktivnije uključe na tržište VIP shuttleova.
Fiat verziju sa sedam sjedala naziva ‘dnevnim boravkom’, a osam sjedala ‘shuttleom’ i ukazuje na beskrajne mogućnosti konfiguracije pojedinačnih sjedala koja se mogu samostalno pomicati kroz tri reda tračnica. Jedna od zanimljivih značajki opreme je sustav za dezinfekciju zraka za koji Fiat kaže da aktivno uklanja nečistoće i patogene iz zraka iz unutrašnjosti vozila.