Wald International – G-Klasa “Optimist”
U Japanu tvrtka WALD International znači jednu izuzetno slavnu tvrtku koja se svojim opusom bavi skoro isključivo tuningom i stylingom luksuznih automobila, od kojih neki doista izgledaju fenomenalno. Šteta što i ou ovom slučaju nije riječ o jednom takvom primjerku.
Ima nas koji smo izuzetno svjesni kako je granica između inteligencije i ludila izuzetno tanka. Ista je stvar u odnosu poštenja i budalaštine, a direktna usporedba u svijetu automobila lako bi bila izražena kroz odnos lijepog i kiča, tj. krajnje nepotrebnog. Neki će se složiti sa mnom po pitanju navedenog, a oni koji se ne slažu neka samo pogledaju slike i postoje realne šanse da ipak preokrenu mišljenje i na kraju postanu istomišljenici.
Budimo realni – općenito modificirati Mercedesovu G-Klasu kao jedan od najsposobnijih terenskih automobila svih vremena, koji u novije vrijeme itekako dobro koketira sa starom slavom i istovremeno sa kategorijom luksuznih SUV-automobila nerijetko je suludo. Dapače, takvog što ne samo da je suludo pokušavati, već je i apsolutno nepotrebno, obzirom već u samom startu nema toga na što inžinjeri na ovom automobilu nisu uzeli u obzir i G-Klasu već desetljećima učinili itekako poželjnim terencem i istovremeno ultra-luksuznim automobilom.
No Japanci očito ne misle tako…
Ukratko, ne treba ni pokušati pretjerano opisivati savršeno pogrešnu boju i svu silu nakaradnih dijelova kojima je ova G-Klasa bespovratno upropaštena, no ipak spomenimo neke od komponenata koje su itekako pridonijele svoj sili kiča prikazanoj na fotografijama.
Za početak, već spomenuta kričavo-matte-narančasta boja na ovom automobilu izgleda kao šaka u oko, a svom silom izmjena i "finih" preinaka po pitanju optičkih dodataka, rekao bih kako se radi o detaljima koji su na ovom automobilu, nazvanom "Sports Line Black Bison Edition" potrebni otprilike kao erektilna disfunkcija prosječnom dvadesetogodišnjaku.
No to nije sve…ni približno.
Naime, koliko Vas je u svom trijeznom stanju i sa uključenim logičkim sklopovima pomislilo nešto u stilu "Hmmm…baš jako želim na svom terenski-sposobnom automobilu vidjeti 23-inčne kotače"? Vjerojatno se odgovor nameće sam po sebi i brojka se svodi na izražavanje vrijednosti u obliku "jedan" ili "dva", ukoliko se radi o ljudima kojima je ukus amputiran već pri samom rođenju, a po pitanju karbonske prednje haube i lažnih usisa na boku "Crnog Bizona" brojka kojom bi se izražavali poklonici tako nečega je najvjerojatnije još manja, zar ne?!
No Japanci, odnosno tvrtka Wald International već od same pojave ovog doista unikatne prerade jednog od ponajboljih automobila svih vremena, bilježi nekoliko narudžbi koje bi se slijedećih mjeseci trebale početi vozikati ulicama gradova u Japanu, te jednog u Rusiji, što u pravilu govori dvije stvari: jedna je kako nekim ljudima ukus doista nije potreban u životu, a druga bi bila lako izražena u sklopu uzrečice "ima se, može se".
Uglavnom, ako ikad neki automobil nisam htio ni imati, jer mi se već na sam pogled ručak počeo vraćati iz želuca prema grlu, onda bih vrlo jednostavno mogao reći kako se na ovim fotografijama radi upravo o takvom automobilu.
Iskreno, da si i mogu priuštiti ovako nešto, prije bih si priuštio lobotomiju – ako ništa drugo, jeftinija je.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: Wald.co.jp