Volkswagen Cross Caddy – nova zvijezda građevinarskog svijeta
Povišen, kričavo zelen (što je dobro za reklamu i uočljivost ukoliko ste npr. vlasnik firme za male radove u građevini), sa masom praktičnih dodataka i štedljivim motorom. Da kojim slučajem imamo građevinsku firmu ili radimo maleriju, definitivno bi si priuštili jedan ovakav Caddy.
Crossover klasa automobila pravi je hit u zadnje vrijeme i svakim danom je upravo Crossovera raznoraznih proizviđača sve više i više, no samo jedan korak ispod pravih Crossovera nalazi se cijela flota raznoraznih manjih automobila sa polu-off road mogućnostima (kako Subaru naziva svoje primjerke). Audi ima Allroad varijante nekih svojih modela, Volkswagen ima svoje Cross verzije unutar kojih su se našli Polo, Golf, Touran, a od slijedećih nekoliko dana na dalje malim Crossoverom postaje i Caddy.
Za početak, Cross Caddy je još malo dorađena verzija Edition 30 Caddy modela, a za početak su je u Volkswagenu uz crne pokrove rubnjaka i pragova odlučili nadograditi sa 17" kotačima Canyon dezena. Optika je dodatno naglašena u slučaju Cross verzije i sa dodacima na samim pragovima, prednjem braniku, poklopcu donjeg dijela motora (za slučaj da se netko doista i odluči otići u neku off-road avanturicu), srebrnih nosača na krovu, zatamnjenim staklima i stražnjim svjetlima.
Uglavnom, relativno velik broj optičkih dodataka, no za sad diskutabilne potrebitosti, ako ćemo iskreno.
Interijer je redizajniran tek malčice, no kozmetičke su prepravke (uz pokoju stavku opreme) vrlo efektne jer se kvalitetno i s puno pažnje za detalje poradilo na sveukupnom izgledu. Tako se uz dvobojni "trim" i tvrđi materijal na sjedalima prošivima kontrastne boje naglasio sveukupni kontrast interijera i na taj način relativno dosadan interijer ipak uvelike osvježio, te je konačno kožni volan postao standardni dio opreme ovog Caddya. Ništa previše, reklo bi se, no ipak i više nego dovoljno da Caddy izgleda kao puno ozbiljniji automobil u kojem je puno ugodnije provoditi vrijeme, bilo za volanom, bilo na suvozačkom sjedalu na usputnom gablecu između dvije runde malerije.
Kupcima je ponuđena i opcija karoserijske izvedbe od pet ili sedam sjedala sa različitim motorima neovisno o verziji, pa se tako cijela serija TSi, TDi i LPG motora nudi kao opcija, i to od početnih 86 do 170 konja sa dvostrukim kvačilom i 4Motion pogonom na sva četiri kotača. Izgleda kao poprilično puno izbora – tim više ako se doda i sveukupno devet različitih boja karoserije u katalogu (ukljulčujući i ovu sa Viper-Green prikazane na fotografijama, posuđene sa Scirocca, uz koju je marketinški segment Vašeg obrta malerije ili manjih građevinskih radova potpun uz tek pokoju kontrastnu naljepnicu negdje na boku automobila), zajedno sa isto toliko različitih boja koje je moguće odabrati u interijeru.
U svakom slučaju zanimljivo…
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Volkswagen A.G.