Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Retro
  • Tuning
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 06.09.2013

Škoda – monstruoza za djecu

Iako se u jednom reklamnom spotu namijenjenom prikazivanju na području Velike Britanije pojavljuje nekolicina Škodinih poprilično suludih proizvoda, jedan se posebno ističe, a i humanitarnog je karaktera.


Kada se nedavno pojavila najnovija reklama kojom se široj publici pokušalo približiti novu Škodu OctavijuvRS, većina komentara bila je izuzetno pozitivna. No, kako dotični komentari i ne bi bili posebni, kada je cijela priča vizualno i idejno napravljena jednostavno fenomenalno.
Kako ne bih kvario radnju reklamnog spota (što ne mogu vjerovati da sam upravo napisao), radije neću ulaziti u detalje, no između hrpe prevelikih stvarčica iz svakodnevnog života definitivno bih izdvojio kolica za klince s 20-inčnim kotačima koja su osmišljena kako bi skrenula pozornost na novu Octaviju u svom najjačem izdanju.


Naime, kolica sama po sebi i ne znače nešto većini kojoj se ista spomenu, no ako se pojmu "kolica" doda dimenzija visine u obliku skoro dva metra, te sva sila dodataka poput hidrauličkog ovjesa, kočionog sistema, Bi-Xenon farova i LED-stražnjih svjetala, te sportski presvučenim interijerom (ako se to tako može nazvati) koji se inače nalaze na Škodi Octaviji vRS, dobiva se otprilike neki dojam o tome što je pomalo spaljena ekipa iz Škode željela napraviti, zar ne?!

No ono što se u reklamnom spotu pojavljuje samo u jednoj sekvenci između plišanog medvjedića na steroidima, sladoleda od metra i najgenijalnijeg roštilja koji sam ikad imao prilike vidjeti, zapravo je ogroman "kamiončić" za sladoled.
"Kamiončić" je dio Škodine reklamne kampanje u sklopu koje se Octavia vRS svijetu (tj. kupcima na području Velike Britanije u ovom slučaju) predstavlja kao "ne tako obična obiteljska limuzina", a kako ostatak svite uradaka u reklamnom spotu na neki način metaforički opisuje sam automobil u superlativima i dotični rozi monstrum od sladoledarskog kamiona govori svoju priču. Doduše moram priznati kako i nisam baš sto posto siguran da li sam metaforu shvatio kako treba, no to je u ovom času ionako manje bitno.


Ono što je bitno prvenstveno se svodi na činjenicu kako je Škoda iz jedne apsolutno bezlične tvrtke s (često) ispodprosječnim modelima uz puno truda i zdravih ideja postala zanimljiva – pogotovo u smislu najjačih modela s oznakom vRS. S druge strane, ono što je bitno vezano uz "kamiončić" od 5,5 tona i zvučnicima kakvi nisu viđeni ni za vrijeme II. svjetskog rata (da ne ulazim u detalje), činjenica je kako Škoda na području Velike Britanije isti doista misli provozati i pri tome podijeliti 65,000 sladoleda klincima koji se nađu na putu.


Jedino što Škoda zapravo nije objavila jest pojašnjenje oko toga kako će dotičnih 65,000 klinaca doći do svojih sladoleda, s obzirom na to da ljestve na "kamiončiću" nisam vidio, a nepoznato je i  hoće li klinci morati imati sir ili čepiće u ušima dok sladolede budu preuzimali, s obzirom na nekoliko megavata muzike koja bi trebala tutnjati iz (pre)ogromnih zvučnika.

Bilo kako bilo, moram priznati da mi je reklamni spot odličan, a sama ideja oko podjele sladoleda iz najveće ikad viđene Škode zvuči istovremeno megalomanski i fenomenalno.
Šteta je jedino što će samo Britanci guštati u tom Škodinom reklamnom pothvatu.


TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: Skoda.co.uk
VIDEO: YouTube.com

 

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Niko Poznat

Ovih šest grešaka uništava Vaš automobil

Piše: Niko Poznat

Top 10 – Najčešće greške u vožnji automobila!

Piše: Niko Poznat

Vraćanje kilometraže – Kako im stati na kraj!?

Piše: Filip Gvozdanović

10 legendarnih sponzorstava trkaćih automobila

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 1. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Je li Roadster doista pred izumiranjem?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Ovaj Mercedes je san-snova za nekadašnje voditelje gradilišta

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Night Strike 2023 – jer drift po noći ima svoje čari

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Mogu li (barem neki) SUV-modeli postati moderni klasici?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Monoposto Spider – Društveno distanciranje kako ga vidi Alfa Romeo


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2023. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana