Škoda – monstruoza za djecu
Iako se u jednom reklamnom spotu namijenjenom prikazivanju na području Velike Britanije pojavljuje nekolicina Škodinih poprilično suludih proizvoda, jedan se posebno ističe, a i humanitarnog je karaktera.
Kada se nedavno pojavila najnovija reklama kojom se široj publici pokušalo približiti novu Škodu OctavijuvRS, većina komentara bila je izuzetno pozitivna. No, kako dotični komentari i ne bi bili posebni, kada je cijela priča vizualno i idejno napravljena jednostavno fenomenalno.
Kako ne bih kvario radnju reklamnog spota (što ne mogu vjerovati da sam upravo napisao), radije neću ulaziti u detalje, no između hrpe prevelikih stvarčica iz svakodnevnog života definitivno bih izdvojio kolica za klince s 20-inčnim kotačima koja su osmišljena kako bi skrenula pozornost na novu Octaviju u svom najjačem izdanju.
Naime, kolica sama po sebi i ne znače nešto većini kojoj se ista spomenu, no ako se pojmu "kolica" doda dimenzija visine u obliku skoro dva metra, te sva sila dodataka poput hidrauličkog ovjesa, kočionog sistema, Bi-Xenon farova i LED-stražnjih svjetala, te sportski presvučenim interijerom (ako se to tako može nazvati) koji se inače nalaze na Škodi Octaviji vRS, dobiva se otprilike neki dojam o tome što je pomalo spaljena ekipa iz Škode željela napraviti, zar ne?!
No ono što se u reklamnom spotu pojavljuje samo u jednoj sekvenci između plišanog medvjedića na steroidima, sladoleda od metra i najgenijalnijeg roštilja koji sam ikad imao prilike vidjeti, zapravo je ogroman "kamiončić" za sladoled.
"Kamiončić" je dio Škodine reklamne kampanje u sklopu koje se Octavia vRS svijetu (tj. kupcima na području Velike Britanije u ovom slučaju) predstavlja kao "ne tako obična obiteljska limuzina", a kako ostatak svite uradaka u reklamnom spotu na neki način metaforički opisuje sam automobil u superlativima i dotični rozi monstrum od sladoledarskog kamiona govori svoju priču. Doduše moram priznati kako i nisam baš sto posto siguran da li sam metaforu shvatio kako treba, no to je u ovom času ionako manje bitno.
Ono što je bitno prvenstveno se svodi na činjenicu kako je Škoda iz jedne apsolutno bezlične tvrtke s (često) ispodprosječnim modelima uz puno truda i zdravih ideja postala zanimljiva – pogotovo u smislu najjačih modela s oznakom vRS. S druge strane, ono što je bitno vezano uz "kamiončić" od 5,5 tona i zvučnicima kakvi nisu viđeni ni za vrijeme II. svjetskog rata (da ne ulazim u detalje), činjenica je kako Škoda na području Velike Britanije isti doista misli provozati i pri tome podijeliti 65,000 sladoleda klincima koji se nađu na putu.
Jedino što Škoda zapravo nije objavila jest pojašnjenje oko toga kako će dotičnih 65,000 klinaca doći do svojih sladoleda, s obzirom na to da ljestve na "kamiončiću" nisam vidio, a nepoznato je i hoće li klinci morati imati sir ili čepiće u ušima dok sladolede budu preuzimali, s obzirom na nekoliko megavata muzike koja bi trebala tutnjati iz (pre)ogromnih zvučnika.
Bilo kako bilo, moram priznati da mi je reklamni spot odličan, a sama ideja oko podjele sladoleda iz najveće ikad viđene Škode zvuči istovremeno megalomanski i fenomenalno.
Šteta je jedino što će samo Britanci guštati u tom Škodinom reklamnom pothvatu.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: Skoda.co.uk
VIDEO: YouTube.com