Nissan – Najnovija Diesel-igračka
Ne, ovo nije tekst koji pokriva neki od jeftinijih automobila koji sa svojim Diesel-motorom kao glavni atribut nude nisku potrošnju i klimu u serijskoj opremi. Dapače, u ovom slučaju Diesel je prezime nabildanog ćelavca sa glasom kojime pomalo kopira Vladu Kalembera, a automobil o kojem je riječ je ni manje ni više, nego Nissan GT-R uobličen u najnoviju filmsku zvijezdu na četiri kotača.
Nissan GT-R – automobil o kojem nikako da se prestane pisati. Jedan od onih automobila koji zorno prikazuju kako nije potrebno biti ultra-mega bogat kako bi se uživalo u suludim brzinama, nenormalnim ubrzanjima i općenito tijekom vožnje automobila ispisivalo neke sasvim nove stranice udžbenikia o znanosti Fizike. Također, istovremeno automobil s pedigreom postavljenim još davnih sedamdesetih godina prošlog stoljeća, kada je pojavljivanjem KPGC-10 "Hakosuka" varijacije na temu tadašnjeg Skyline-a prekinuta dominacija automobila koji su nosili znak Porsche na stazama diljem svijeta.
Dakle, govorimo o automobilu koji je istovremeno brz, jak, sposoban i (relativno) dostupan većini oktanoglavaca, odnosno ukratko govorimo o legendi, a legenda je upravo dobila i glavnu ulogu u jednom od najslavnijih filmova (donekle) vezanih uz svijet oktana – šesti nastavak sage "Fast and the Furious".
Kako je i do sada bio slučaj, za što je moguće upečatljiviji vizualni dojam pobrinula se iznimno sposobna i usmjerena ekipa koja je glavnog glumca na četiri kotača itekako izobličila po pitanju manje-više svega.
Za početak, optički se dodaci savršeno uklapaju u obliku stare dobre manire pretjerivanja, te uz naglašenu robusnost i agresivnost samog automobila imaju ulogu i olakšavanja istog obzirom na korištenje dijelova izrađenih od karbonskih vlakana.
U pravilu je malo toga na ovom GT-R-u ostalo izrađeno od lima, no na limu ionako nije naglasak, jer to je u sklopu filmova o "Brzim i žestokima" krajnje nepotrebno i "demode", pa ne čudi kako su komponente poput vrata (s obje strane), prednje i stražnje haube, branika, pragova, krova i spojlera u kompletu izrađene od karbona.
Motor, ovjes, podvozje, kotači, kočnice, interijer…sve su to dijelovi automobila koji su prošli fitness-tretman i onaj transplantacijski tretman kakav najčešće prolaze ovakvi projekti, no oko detalja se još uvijek nitko nije izjasnio.
Također nema konkretnih informacija po pitanju težine i brojki koje izražavaju sekunde u smislu ubrzanja i kilometre na sat kojima bi se izrazila maksimalna brzina, sam video govori sasvim dovoljno – samo treba znati slušati.
No uskoro ćemo ionako vidjeti i kako ovaj GT-R uvjerljivo izgleda na filmskom platnu, obzirom da "Fast Six" premijeru u Americi treba doživjeti 24. svibnja ove godine, odnosno nepunih tjedan dana kasnije i u domaćim kinima.
Mi se veselimo, a nadam se i da nismo jedini.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: Universal Studios
VIDEO: YouTube.com