Nissan – Francuzi dobivaju poseban GT-R
Žitelji Francuske izuzev u ljubakanju i proždiranju puževa, dobri su očito i po prodaji Nissana GT-R. Stoga nimalo ne čudi potez gazdi iz Nissana da na područje Francuske i Beneluksa ponudi jednu posebnu i ultra-limitiranu verziju Godzille.
Nazvana "Gentleman Edition", ova je verzija Nissana GT-R najavljena za gore spomenuta tržišta Francuske i Beneluksa, uza svu sirovu snagu i mali milijun tehnoloških novotarija koje krase ovaj automobil, u sklopu ove posebne verzije nudi i pokoji stilski dodatak. Naravno, s obzirom na činjenicu da uz Francuze malo koja nacija obraća toliko pažnje na izgled i stilski izričaj, pa to zapravo i nije pretjerano čudno – tim više ukoliko se uđe u detalje koje Gentleman GT-R sa sobom donosi.
No prije nego počnem nabrajati određene stilske dodatke koje Gentleman Edition GT-R donosi u paketu, za početak bi možda ipak trebalo napomenuti kako 3,8-litarski V6 motor s dvije turbine i ukupno 542 konja nije diran ni na koji način. Dakle, sve osobine i performanse u pravilu ostaju identične onima koje je GT-R u sklopu "Black Edition" serije ponudio prije nekoliko mjeseci, što zapravo i nije razočaravajuća informacija, s obzirom na to da GT-R i dalje ide kao Sotona.
Dakle, s obzirom na to da u sklopu ove specijalne edicije nije naglasak na dodacima i optimizacijama na polju brzine i ubrzanja, a i ležanje na cesti nije mijenjano dodavanjem ili rafiniranjem određenih komponenata ovjesa, čovjek se zapita o čemu se onda zapravo radi u paketu koji za nekoliko tisuća Eura poskupljuje GT-R na spomenutim područjima.
Odgovor je jednostavan – radi se jednostavno o stilskom oplemenjivanju ovog po svemu itekako posebnog automobila, pa tako ova specijalna edicija Nissana GT-R za početak donosi jako puno na polju ekskluzivnosti, obzirom se na tržište planira ponuditi tek deset primjeraka. No nije sve u ekskluzivnosti, već se ekipa iz Nissana odlučila poigrati i s pokojom stavkom opreme unikatne upravo u sklopu ove edicije Nissana GT-R.
Za početak, sam automobil moguće je naručiti u samo jednoj posebnoj boji nazvanoj Grey Squale koja u kombinaciji s polu-matte sivim kotačima izgleda jako dobro.
Ostatak karoserije ima sličnu priču kao i motor, tj. jednostavno nije dirana u smislu optičkih dodataka izuzev tu i tamo pokoje oznake spomenute edicije.
Interijerom je priča kudikamo drugačija, odnosno ipak se poradilo na pokojem detalju "viška", pa se tako uz sjedala presvučena posebnim dezenom otprije poznate kože i umetke na cockpitu u boji sjedala tu nalaze i prošivi centralne konzole izvedeni u crvenoj boji, te naslon za ruku presvučen Alcantarom.
U sklopu interijera nalazi se i pločica na kojoj je ugravirana brojka svakog posebnog primjerka, a u cijeloj priči nalazi se i jedna posebna kutijica za naočale.
U pravilu sve skupa nije pretjerano puno u smislu doradaka već ionako bogatoj standardnoj opremi, no moram priznati da je lijepo vidjeti da se Japanci tu i tamo potrude napraviti nešto posebno – makar bilo minorno i minimalistički.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: CarBuzz.com i Google Images