Najpopularnije marke automobila na Facebooku u Hrvatskoj
Donosimo pregled marki automobila u Hrvatskoj koje su najaktivniji na svojim Facebook fan stranicama. U današnje vrijeme Facebook je obavezan marketinški alat za automobilske marke i upravo stoga čudi činjenica da neke prilično jake automobilske marke uopće nemaju Facebook fan stranicu ili ne komuniciraju redovito sa svojim fanovima.
S obzirom da na Facebooku nije bitan ukupan broj fanova već broj aktivnih fanova (talking about) koji čitaju, komentiraju, lajkaju, to nam je bio glavni kriterij po kojem smo napravili ovaj popis. "Talking about" mjeri broj korisnika koji su u zadnjih tjedan dana imali neku interakciju (aktivnost korisnika na pojedinoj stranici, uključujući spominjanje stranice na privatnim profilima, linkanje i komentiranje) ili su postali fanovi. Ovo je stanje na dan 24.05.2012.
1. Peugeot Hrvatska (4.341 fan, 1.144 talking about)
2. Volkswagen Hrvatska (22.060 fanova, 1.056 talking about)
3. Nissan Hrvatska (8.568 fanova, 583 talking about)
4. Audi Hrvatska (16.291 fan, 500 talking about)
5. Opel Hrvatska (12.953 fana, 372 talking about)
6. SEAT Hrvatska (6.711 fanova, 224 talking about)
7. Škoda Hrvatska (6.755 fanova, 196 talking about)
8. Toyota Hrvatska (2.534 fana, 157 talking about)
9. KIA Hrvatska (20.530 fanova, 146 talking about)
10. Citroen Hrvatska (18.408 fanova, 129 talking about)
* BMW Hrvatska – stranica ima 2.519 fanova, a pošto je to zajednica (nije klasična Fan stranica) nismo je ubrojili u ovaj popis jer nema "talking about"
11. Ford Hrvatska (4.190 fanova, 123 talking about)
12. Renault Hrvatska (14.419 fanova, 116 talking about)
13. Chevrolet Hrvatska (2.606 fanova, 97 talking about)
14. Volvo Hrvatska (1.798 fanova, 41 talking about)
15. MINI Hrvatska (1.885 fanova, 27 talking about)
16. Alfa Romeo Hrvatska (1.175 fanova, 25 talking about)
17. Dacia Hrvatska (411 fanova, 21 talking about)
18. Mazda Hrvatska (1.906 fanova, 19 talking about)
19. Mitsubishi motors Hrvatska (876 fanova, 5 talking about)
Ostale marke automobila koje nisu na ovom popisu nemaju Fan stranicu ili na njoj nemaju aktivnosti. Očito nisu prepoznali važnost Facebooka kao marketinškog alata kojim se mogu približiti svojim obožavateljima na osobnoj razini.
* Automobili.hr (2.268 fanova, 543 talking about)
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak