Najbolji automobili u 2012. godini – Limuzine više srednje klase
Eto, Božićni su blagdani na izmaku, no slijede oni koji uz sebe vežu pojam Nove godine, pa kako sam prije nekoliko dana započeo sa top-listom jednostavno prevelikom za (prema studijama) oko 60 sekundi koncentriranog praćenja od strane prosječnog čitatelja neke vijesti u sklopu web-portala, eto i četvrtog dijela konkretne top-liste najboljih automobila u 2012. godini…
Nakon što su obrađena polja zanimljivih manjih i malo većih automobila, te pokoje limuzine kakvih na našim cestama u pravilu ima mali milijun krećem dalje, odnosno prema onim limuzinama koje su ipak nešto sportskijeg karaktera i namijenjene onima koji ipak imaju nešto dublji džep od nas prosječnih štovatelja auto-industrije u smislu primanja, tj. financijske moći.
Uglavnom, kroz slijedećih par dana ću nastaviti u trendu izbora za miss simpatičnosti na četiri kotača, pa da ne duljim, krenimo s tematikom u sklopu ovog dijela top-liste najboljih – limuzinama više klase.
Cadillac CTS (odnosno CTS-V)
Razlozi: Jednostavno vrlo pristupačan automobil savršene kombinacije američkog motora i europske uglađenosti. Kada bih išao u detalje, prije svega bih spomenuo dizajn i uglate detalje u pogledu kojih Ameri nisu napravili kaos i vulgaran automobil, a po pitanju motora dovoljna je već sama činjenica kako isti dolazi u obliku transplantata iz Corvette ZR1. Dakle i karakter je itekako prisutan, a dodatni plus svemu zajedno je i činjenica kako se sa uglađenošću u Cadillacu očito i nisu baš previše zamarali, jer umjesto finih nota iz ispuha doslovce grmi. Meni dovoljno!
BMW F30
Razlozi: Iako su po pitanju serija i što one znače u BMW-u odlučili sve živo i neživo ispremiješati, ipak sam se snašao i odabrao novu "trojku" kao jedan od najljepših automobila posljednjih godina. Istina, F30 djeluje kao ponešto smanjena verzija većeg brata u obliku F10, tj. serije 5, no u ovom slučaju to jednostavno ne mogu zamjeriti, jer oba izgledaju jednostavno fenomenalno. Doduše, jednim je dijelom to možda zato što je E90 serija 3 bila kompletno bezlična, a E60 serija 5 jednostavno odvratna, pa je efekt iznenađenja još veći, no F30 je blizu savršenstva ako se mene pita.
Jaguar XF (odnosno XF-R)
Razlozi: Nov dizajnerski smjer u Jaguaru iz modela u model rezultira sve ljepšim i ljepšim primjercima unutar ciljanih kategorija, pa stoga ni ne čudi kako se model XF našao na ovoj top-listi (i dalje) omiljenih automobila ove godine – tim više što je nedavno na tržište s lanca puštena "R" verzija koja u suštini znači Jaguarov stvaran karakter mesoždera s ogromnim apetitom, samo u obliku automobila kojem je striktna namjena proždirati konkurenciju na cesti. Uglavnom, ovo je lijep, uglađen i po svemu fascinantan automobil i samim time je po meni pun pogodak.
Volvo S60 (odnosno S60 PoleStar)
Razlozi: Svjestan sam modernih vremena u kojima masa proizvođača automobila odbacuje neke stare navike i priklanja se nekim novima, no Volvo me i opet oduševio. Za početak je S60 prelijep u bilo kojoj varijaciji na temu motora i opreme, no Polestar je za mene jedan od najpoželjnijih automobila danas – udobna limuzina kojom je moguće prekršiti sve zakone fizike i pokoji vezan uz sigurnost na cestama. Lista opreme je već u osnovi krcata svime i svačime, a ono najbolje od svega je činjenica da sa preko 200 konja slabijim motorom S60 Polestar parira konkurenciji.
Mercedes-Benz C-Klase (odnosno AMG C63)
Razlozi: Ako je BMW M3 moguće opisati kao savršeno upotrebljiv automobil, onda mora postojati savršeno poželjna suprotnost, a C63 AMG je upravo takav automobil – brutalan u svakom pogledu. Od zvuka, tvrdoće i krutosti, brutalnih ubrzanja i sila kočenja samo su neki od atributa koji krase automobil koji u sklopu opisa limuzine znači isto kao i Nives Celzijus u sklopu opisa spisateljice. No za razliku od Nives, ovo je prvi Mercedes u jako dugo vremena koji je uvijek gušt i čuti i vidjeti, a njegova kvaliteta i lucidnost su konačno na istom nivou.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: SuperCars.net, WhatCar.com, i Gopogle Images