Mala pukotina na vjetrobranskom staklu – velika opasnost!
Jeste li znali da i najmanja pukotina na vjetrobranskom staklu vašeg automobila može dovesti do puknuća čitavog stakla i ugroziti vašu sigurnost? Također, zračni jastuci će vas pri sudaru zaštiti samo ako su vjerobrani pravilno ugrađeni i cijeli – njihova je zadaća, između ostalog, i spriječiti ispadanje putnika iz vozila.
Na modernim automobilima stakla se promatraju kao dio sigurnosne opreme, i njihova pravilna ugradnja i eventualni popravak izrazito su bitni. Danas, uz upotrebu moderne tehnologije, moguće je popraviti staklo i vratiti mu jednaku čvrstoću i razinu sigurnosti putnika kao i prije nastanka oštećenja.
Kada uočite pukotinu na staklu, najvažnije je odmah reagirati. Donosimo najvažnije informacije o procesu popravljanja stakala:
- Nije moguće popraviti sva stakla na automobilu. Bočna stakla automobila su tzv. kaljena stakla i ukoliko se oštete, potrebno ih je zamijeniti.
- Vjetrobransko staklo načinjeno je od tri sloja – dva vanjska staklena sloja bez boje i plastičnog međusloja u koji staklu daje boju. Prilikom reparacije, popravlja se stakleni dio vjetrobrana koji je bez boje – to omogućuje kvalitetan popravak
- Osnovni preduvjet za popravak je da oštećenje na vjetrobranskom staklu nije promjera većeg od 30 mm, odnosno da oštećenje u vidnom polju vozača nije promjera većeg od 10 mm, u kojem će slučaju biti potrebno zamijeniti staklo.
- Vrlo je važno da odmah nakon nastanka oštećenja reagirate jer pukotine u vjetrobranima u koje je ušla prljavština najčešće je nemoguće kvalitetno popraviti.
Ako primijetite da je vjetrobran oštećen, odmah zaštitite pukotinu i ugovorite termin za popravak u nekon servisu, jer mala pukotina se može brzo proširiti i onda postaje nemoguće kvalitetno popraviti staklo te ga je potrebno zamijeniti. Popravak stakla je trajan i možete prati automobil odmah nakon popravka.
U Autostakla Laus možete popraviti autostaklo ili ga zamijeniti novim ukoliko oštećeno nije moguće popraviti.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak