Lingenfelter – Stara škola za novi Camaro
Već smo nekoliko puta spomenuli novi retro-trend koji kroz legendarne modele američkih automobila i njihove najnovije izvedenice pokušavaju što je više moguće približiti Muscle-Car eri. Dakle ništa novo. No ekipa iz tvrtke Lingenfelter ipak je u tom retro-stilu otišla još koji korak dalje…
Najnoviji primjer koji je uzet na daljnju obradu i iz tvorničkog izdanja još malčice vraćen unatrag prema slavnim prošlim vremenima gorućih bačvi od ulja na sredini ceste i hrpe napetih likova u kožnim jaknama, uobličen je u najnoviju generaciju jednog od Chevroletovih legendarnih automobila pod nazivom Camaro.
No ukoliko retro-stil kojim se najnoviji Camaro diči nije dovoljno retro, slavni i već pomalo legendarni tuner pod punim nazivom Lingenfelter Performance Engineering ima rješenje.
Naime, "Retrokit" koji se od nedavno našao u ponudi ove slavne tunerske tvrtke iz gradića Dectaura u saveznoj državi Indiani aktualni model Camara itekako vraća u dane ponosa i slave tijekom kojih je Camaro i zaradio status jedne od američkih ikona, uz Ford Mustang, Dodge Challenger, Pontiac Firebird i ostale automobile na steroidima kakvima su se nauljeni i buntovni srednjoškolci utrkivali cestama diljem Amerike.
Ideja je bila sasvim jednostavna – novi Camaro određenim preinakama još malo ostariti i poklonicima omiljene generacije Camara, odnosno one iz 1969. godine dati još jedan razlog zbog čega im je Camaro kao takav poželjan auto (usprkos interijeru koji i dalje svojim dobrim dijelom detalja dijeli sa modelom Aveo), a kako vidimo iz priloženog, uspjeh je ostvaren u potpunosti.
U pravilu nije puno toga promijenjeno i većina prerada vidljivih "na prvu" svodi se na novi-stari prednji kraj kopiran od modela iz 1969. godine kojime je zamijenjen onaj tvornički i razlike su više nego očite, a i sam automobil gledan od naprijed izgleda fenomenalno.
Naravno, kako je tih sada već davnih godina potencijalni kupac imao izbor između RS i SS verzije Camara, tako i danas kupci imaju isti izbor, no istini za volju razlike između te dvije verzije i nisu pretjerano velike.
Dapače, svode se na već spomenuti prednji kraj sa RS ili SS znakom na sredini i različitim varijantama prednjih svjetala, optičkih detalja koji Camaro vizualno više približavaju tlu, retro-maglenki ukomponiranih na isti način kako se to radilo krajem 60-ih godina, te kromiranih branika i još nekih detalja od kojih su najuočljivije 20-inčne retro-felge ručne izrade i Lingenfelterovog vlastitog dizajna.
Nekome možda shopping lista kojom se zaokružuje ovaj set prerada i nije nešto pretjerano velika, no često su najmanji detalji istovremeno najefektniji, što ekipa iz Lingenfeltera jako dobro zna, pa kao rezultatno stanje nemamo pred sobom neki matt-Camaro presvučen folijom na koji je istovremeno dodana optika kojom se isti izobličava do krajnjih granica, već decentno uređenu priču koja za cilj ima vratiti potencijalne kupce nekoliko desetljeća unazad (najvjerojatnije) u mlade dane i na neki način ih podsjetiti na prastari kožnjak spremljen negdje u ormar. Mišljenja smo kako u tom obliku ovako prerađen Camaro ima apsolutnog smisla.
I ne samo da ima smisla, već cijela priča i nije nešto što bi Vas moglo unazaditi po pitanju stanja na računu, jer baznih 6,850 Dolara koliko je potrebno solarnim putem platiti za ovaj set dodataka, odnosno 9,750 Dolara za najkompletniju verziju doista nije pretjerano puno novaca, s time da je potrebno spomenuti kako je montaža i lakiranje uračunato u cijenu.
U svakom slučaju jedan hvale vrijedan uradak i rezultatno stanje je da bi i mi jedan rado imali pred kućom.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Lingenfelter.com i Google Images