Lamborghini – „procurio“ nasljednik Gallarda
Iako se radi o jednoj jedinoj sličici na kojoj nasljednik legendarnog Gallarda prikazuje svoje atribute, i to je dovoljno da bi se vidjelo o kakvom se automobilu zapravo radi.
U svijetu u kojem dugovječnost, tradicija i trajnost u pravilu sve više i više gube na cijeni, jedan se automobil unatoč raznim negativnim sindromima na tržištu uspio zadržati punih deset godina.
Naravno, riječ je o Lamborghini Gallardu – automobilu sklonom ubijanju novinara s predumišljajem, iznenadnim kvarovima koji koštaju nogu, ruku i bubreg, te velikom broju spontanih samozapaljenja. No usprkos tome, ovaj je sportski automobil ostvario zavidnu karijeru i na tržištu se zadržao dulje nego ijedan sportski automobil novijeg datuma.
Tajna uspjeha bila je prije svega u dizajnu kojim je Gallardo jednostavno automatizmom plijenio pozornost, dok se drugi dio priče o uspjehu ovog modela definitivno veže uz fenomenalan i vrišteći V10 motor.
Naravno, atributa i razloga „za“ Gallardo ima još, no gore navedena dva su već sasvim dovoljna da mnogi ovaj model stavljaju na sam vrh životnih želja i ciljeva.
Tijekom deset godina Gallardo je često ispadao smiješan, jer „posljednja“ verzija nikako da se dogodi, već je mali milijun varijacija na temu ovog automobila tijekom posljednjih godina imao taj sufiks.
Tako su se na tržištu tijekom godina prvenstveno počele pojavljivati specijalne verzije Gallarda poput npr. Indonesia, Singapore i Malaysia Limited Edition, zatim Balboni, Bicolore, Super Trofeo Stradale i Noctis, a kada se tržište zasitilo svim tim malobrojnim primjercima varijacija na temu brojki i slova, Lamborghini je odlučio na tržište pristupiti s još ekskluzivnijom pričom.
Tako su se posljednjih godina često događale „posljednje“ verzije ovog modela, pa je Gallardo zapravo ispao i dobrim marketinškim trikom.
No za razliku od standardnih priča oko marketinga koje podrazumijevaju limitirane, posebne i posljednje edicije nekog modela,sjaj Gallarda nije blijedio.
No deset je godina i samo dva dizajna Gallarda bilo je dovoljno da se u Lamborghiniju odluče na tržište plasirati nasljednika – tim više što je npr. Ferrari u deset godina na tržište izbacio čak tri konkurenta u obliku modela 360 Modena, F430 i 458 Italia.
Dakle iako još nema nikakvih detaljnih informacija oko nasljednika, u ovom se času za početak zna da se isti naziva Huracan.
Nadalje, poznato da se radi o modelu koji je po pitanju dimenzija skoro identičan Gallardu, te da je motor smješten centralno. Zna se i da će u ponudi biti pogon na stražnje, ali i na sva četiri kotača, a isto tako je realno za očekivati oko 600 konjskih snaga koji bi se pod poklopcem motora trebali naći u sklopu ovog modela.
Dakle Huracan s Gallardom dijeli puno više nego je to možda bilo za očekivati, no to je Lamborghini i za tu tvrtku je takav postupak zapravo sasvim prirodan i normalan.
Iz Lamborghinija naravno šute i glume iznenađenje zbog originalnog renderinga koji je eto tako „procurio“, no ni to nije čudno, s obzirom na činjenicu kako svi glumataju kad se nešto prljavo ili spektakularno iznenada otkrije.
Zato u pravilu ne bih špekulirao oko „ovog“ ili „onog“, jer iskreno vjerujem kako će u ovim blagdanskim danima Lamborghini izbaciti službenu objavu vezanu uz Huracan, te time fanovima ove slavne marke dati još jednu stavku na listi želja za djedicu Božićnjaka.
No to ćemo još vidjeti…
TEKST: Ivan IGloo Gluhak
FOTOGRAFIJE: Flickr.com, SuperCars.net, AutoBlog.com i Google Images