Jaguar – Planovi za još specijalnih edicija
U Jaguaru izgleda jako puno planiraju u zadnje vrijeme, no ono što je potvrdio Adrian Hallmark, inače globalni brand-direktor u Jaguaru, jest kako su u planu prvenstveno planovi koji podrazumijevaju još ekstremnije i luksuznije verzije postojećih modela.
U ovom času sa 550 konjskih snaga i maksimalnom brzinom od 300 kilometara na sat, model XKR-S predstavlja najjači i najbrži serijski automobil koji je Jaguar ikad izbacio na tržište, a s druge strane Ultimate edition verzija modela XJ predstavlja najluksuzniji Jaguarov model svih vremena, što je sasvim dovoljno da ustvrdimo kako je Jaguar nakon svih problema doživio svojevrsnu renesansu, te je u svojim najboljim danima ikad. Sa ova dva automobila zajednički mjerljiva u šesteroznamenkastim brojevima euro valute, u Jaguaru vjeruju kako su uspjeli napraviti put za još novih specijalnih edicija svojih modela i time dodatno ojačati na tržištu, istovremeno ga dodatno šireći.
Prema riječima gdina. Adriana Hallmarka, inače globalnog brand-direktora u Jaguaru, koje je uputio novinarima renomiranog britanskog magazina "Autocar", "Jasno je iz naših istraživanja tržišta kako Jaguar ima dovoljno snažno ime da bi bez ikakvih problema mogao sudjelovati u puno širem obimu ovog posla. Dokazali smo kroz prodajne rezultate kako smo jedni od onih proizvođača automobila koji nemaju problema sa plasmanom automobila vrijednosti preko 150.000 eura i upravo takve automobile vidimo kao vitalni segment i smjer u kojem bi se kao proizvođač automobila visoke klase trebali profilirati.".
Mi bi se s time složili, jer posljednjih godina kroz modele koji ovu legendarnu marku prezentiraju i kvalitetom i performansama, a na kraju krajeva i prestižem koji donose svojim vlasnicima, stvari se same po sebi stavljaju u perspektivu i postoji itekako valjano "opravdanje" za takav stav.
Nadalje, riječima "Kako ne bi u ovom momentu konkretizirali priču oko manjih automobila i Crossovera kao područja auto-industrije unutar koje bi se uskoro mogli pronaći i naši modeli, mišljenja smo kako je od posebne važnosti da prije svega stvorimo još opcija u smislu performansi i luksuza kojima bi mogli ostvariti još višu cijenu, a pri tome ponuditi nešto realno i više od samo nazivnih poboljšanja.", gdin. Hallmark zorno objašnjava pomalo obrnutu filozofiju, no očito onu koja u ovom momentu za Jaguar itekako pali.
Doduše, crv sumnje uvijek postoji – pogotovo u ovim nesigurnim vremenima kada većina "običnih smrtnika" gleda kako što jeftinije proći i omjer uloženog i dobivenog okrenuti u svoju korist, no očito su za Jaguar konačno došla ona "druga" vremena u kojima se marka profilira prema ekskluzivnosti u svim pogledima, a svi mi jako dobro znamo da svaki oblik ekskluzivnosti ima kupca, ali i svoju cijenu.
Bilo kako bilo, držimo fige da ova filozofija pristupa tržištu automobila na globalnom nivou i upali.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Jaguar Cars Ltd.