Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 20.09.2012

Ferrari Testarossa – I to sa viteškom titulom

Svi ljubitelji ovog simpatičnog ljubitelja klavira, naočala i šešira koji je iskoračio iz ormara prije nego svi ostali pripadnici njegove seksualne orijentacije na svoj je 40. rođendan od vlasnika MCA Records dobio Ferrari Terstarossu. No u garaži očito ponestaje mjesta, pa se ova prelijepa crvenkapica prodaje.


Budimo realni – ako ste ikad željeli biti unikatni i stršati kao "svijeća na vjetru", u 80-ima nije bilo boljeg načina nego kupiti Ferrari Testarossu. Lansirana na tržište sada već davne 1984. godine, ovaj je automobil (uz Lamborghini Countach) bio jedini u kojem se i pigmejac sa grbom mogao osjećati posebno u pozitivnom smislu…a i biti brz, jer sa svojim 5.0-litrenim Boxer motorom sa 390 konjskih snaga u glavnoj ulozi, ovaj se automobil poprilično približio magičnih 300 kilometara na sat uz tada rekordno ubrzanje od samo 5,2 sekunde do stotke.
Bio je to jedan od onih automobila za koji prosječnom prolazniku nije bilo jasno u što da točno gleda kada bi je susreo na cesti, jer za početak puna dva metra široka karoserija sa usisnicima preko boka u kojima su se bez problema mogla skrivati djeca i retrovizorima koji su radi niske siluete samog automobila morali biti postavljeni na polovicu "A-mosta" kako bi se išta vidjelo u njima, Testarossa je doslovce vrištala za pozornošću u bilo kojoj boji.


Popularnosti je dodatno pridonijela i glavna automobilistička uloga u jednoj od najpopularnojih serija svih vremena "Miami Vice" čiji je autor i glavni producent Michael Mann bio certificirani luđak kada se spomenulo ime Ferrari i može se slobodno reći kako je upravo Testarossa donijela dobar dio slave marki Ferrari u 80-ima (koje, budimo realni, nisu baš pretjerano poznate po inovacijama i ukusom na polju automobila).
Mi Testarossu i sve što ona predstavlja jednostavno obožavamo – od linije koju posjeduje, preko fenomenalnih "pop-up" svjetala sa dvije okrugle leće, ogromnog usisa na boku, smiješnih retrovizora i stražnjeg kraja kakav je svojom jednostavnošću i skladom kroz godine postao isto toliko legendaran koliko i neponovljiv.
Stoga nas i čudi odluka Sir Elton Johna da je proda. No neka mu bude.


Konkretan primjerak Testarosse, kao što smo već gore u tekstu napomenuli, u garažu malenog Rocket Mana stigao je kao poklon za 40. rođendan, a na tržište polovnih automobila ne samo da stiže sa rodovnicom slavnog pjevača, već i sa kompletnom servisnom dokumentacijom kao i pismom garancije potpisanim istim onim rukopisom kojim je potpisana i knjiga oženjenih kada se Sir Elton obvezao svom dugogodišnjem dečku u braku. Ne treba ni spominjati kako je ova Testarossa sa svojih prijeđenih manje od 30.000 kilometara jedna od najuščuvanijih primjeraka koji postoje, a činjenica da je stigla iz garaže planetarno popularnog Sir Elton Johna još dodatno pojačava dojam, te ovaj Ferrari stavlja na listu kolekcionarskih primjeraka kojima će i u budućnosti rasti cijena.

Čak ni cijena nije previsoka – tek nekih 160.000 eura, pa ukoliko ova Testarossa "još uvijek stoji" kroz neko vrijeme, "nemojte dopustiti da sunce zađe za Vama" prije nego se odlučite za "žrtvu" i potrošiti spomenutu cifru za jedan od automobila koji su itekako svojom "crvenom glavom" obilježili povijest. Samo nas pozovite da je vidimo makar u garaži.

TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Carsales.com.au

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Luda vožnja u Teksasu: Auto vukao drugo vozilo unatrag – s vozačem unutra!

Piše: Niko Poznat

Predstavljen inovativni sustav za sigurnost gledatelja na automobilističkim natjecanjima

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Porsche 911 GT3 s ručnim mjenjačem ovladao Nürburgringom: 6:56.294 minute!

Piše: Niko Poznat

Hrvatski kupci trebali bi biti oprezniji s rabljenim automobilima uvezenim iz Slovenije, Poljske i Italije


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana