Chevrolet – model Spark u jednoj posebnoj preradi
Modna tvrtka Enemy to Fashion postoji od 2005. godine i u svom dosadašnjem opusu može se pohvaliti nekim doista unikatnim kreacijama u svijetu mode, no krpice i slično nama ne predstavljaju polje interesa, već nas je zainteresiralo ono što su kreativci iz marketinškog odjela te modne kuće smislili za SEMA Show u Las Vegasu…
Dakle, nije ništa čudno u spajanju modne industrije sa onom koja svakim danom na tržište baca poneki novi automobil. Dapače, nerijetko se i sami automobili mogu nazvati modnim detaljima obzirom na izgled i pojavu na cesti, što ekipa iz modne kuće Enemy to Fashion očito jako dobro zna, jer je upravo vlasnik tog branda zajedno sa svojim odjelom marketinga svoj brand prezentirati na SEMA Showu kroz jedan jako posebno uređen mali auto.
Manje više svi znamo kako izgleda Chevrolet Spark i složili bi se da ne izgleda ni po čemu posebno. Zapravo to je još jedan u nizu onih automobila koji za glavni adut pri kupnji imaju cijenu i ponekad klimu unutar popisa standardne opreme, te kao takav u očima vlasnika predstavlja potrebu više nego gušt. Naravno, to nije ništa loše, jer u krajnjoj liniji kako bi se usmjereniji i skuplji automobili definirali kao takvi i potencijalnim kupcima ponudili nešto izvan prosijeka, mora na tržištu postojati i ovakvih ni po čemu posebnih cestovnih prometala.
No vjerojatno je upravo ta prosječnost i presudila projektu uobličenom u Chevy Spark koji je Weapon Collective Creative Director (što je onako usput rečeno savršen naziv za direktora marketinga) Caleb Clark osmislio za promociju Enemy to Fashion branda.
Ideja iza svega je bila posjetiteljima SEMA Showa prikazati stil unutar kojeg se modna kuća Enemy to Fashion kreće, a to je svojevrsna kombinacija kamuflažnih boja i urbanog looka, što nije nimalo loše iako moramo priznati da bi najvjerojatnije vlastitu djevojku otpratili nazad na presvlačenje da nam se tako obučena nacrta za izlazak. No Spark koji je uređen u maniri kataloga artikala koje ova modna kuća nudi izgleda fenomenalno.
Kako gdin. Clark kaže, "auto vrišti u obliku svojevrsnog post-apokaliptičnog Cannonball Run oblika" s čime se mi apsolutno slažemo i ako se nas pita, savršeno je pogođena tematika vojnog viška opreme koja se kroz portfolio ove modne kuće nudi kupcima. Nadalje, čovjek otvoreno kaže "istina, ovako uređen Spark nije nešto što bi ljudi očekivali, no automobil to jako dobro nosi.", što je također istina, jer nama ovaj Spark izgleda kao da je maločas stigao sa otpisa neke vojne baze.
Lista modifikacija je ogromna, pa kako ne bi navodili baš svaki detalj ikoji je ionako moguće primjetiti na fotografijama, spomenimo samo originalne boje koje se koriste za lakiranje vozila američke vojske i autentične vojne materijale koji su korišteni kroz interijer kako bi se postigao željeni efekt vojnog vozila.
Zatim treba spomenuti krovni nosač na koji su montirani zvučnici i subwooferi marke Kicker uobličeni u dvije kante za gorivo i vojnički razglas u četiri kompomnente – naravno sve zajedno prelakirano u istoj vojničkoj maniri kao i ostatak automobila, a možda najljepši detalj na automobilu su za ovaj Spark savršeno odabrane i polakirane Fifteen52 17-inčne felge sa 205/40/17 gumama.
Bilo kako bilo, eto nam dokaza da automobili savršeno idu uz modu i iako nam je to na neki način drago. S druge strane se nadamo da neke od naših "modno osvještenih" i plastikom oplemenjenih "slavnih ličnosti" neće povezati ta dva pojma, jer bi uskoro na cesti moglo biti doista svačega, čega se zapravo na neki način grozimo.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: EnemyToFashion.com