Chevrolet – Corvette kao predmet noćnih mora
Ne, naslovom ne opisujem neku tvorničku informaciju kojom se vlasnici najnovije generacije Corvette pozivaju na masovne popravke zbog neke „dječje bolesti“, već je riječ o savršeno simpatičnoj reklami koja nikad neće vidjeti svjetlo dana na televiziji.
Koliko ste samo puta tijekom gledanja televizijskog programa vidjeli reklamu za neki automobil? Puno, zar ne?!
A koliko vas je dotičnih reklama na bilo koji način oduševilo? Rekao bih niti jedna – barem ne u posljednje vrijeme.
Zapravo ispada kako su današnje reklame za automobile u pravilu savršeno „pogođene“, jer su većinom sterilne i lažne poput automobila koji se na njima pojavljuju. Autori dotičnih reklama s automobilima u glavnim ulogama najčešće pokušavaju ispraviti sve te negativne aspekte kroz vizualne dorade, no iskreno žalim sve one koji su u stanju bez razmišljanja prihvatiti umjetno povećane kotače i nižu siluetu od one koju reklamirani automobil u stvarnosti zapravo ima.
No to je nažalost postalo normalno i svakodnevna je pojava na nekom plakatu ili televizijskoj reklami vidjeti „photoshopiran“ automobil koji izgleda nisko, robusno i barem malo atraktivno.
Često se čini kako zapravo itekako manjka ideja u sklopu marketinga u smislu auto-industrije, no s druge se strane svako toliko dogodi neka reklama koja ipak ima smisla i osim što izgleda dobro u svakom pogledu barem na prvi pogled ne djeluje lažno.
Problem je samo utoliko što takve reklame skoro nikad ne vide prikazivanje na televiziji, jer su detaljima „nepodobne za široke mase“ (čime citiram jednu tvrtku koja je nedavno tim opisom pojasnila zabranu emitiranja reklame za Toyotu GT86).
Doduše dotična tvrtka nije objasnila zbog čega je konkretno izdana takva objava i što je to u sklopu te reklame ispalo toliko „nepodobno“, no s obzirom na današnje tipične reklame na televiziji, nije teško zaključiti zašto je ista zabranjena i osuđena na prikazivanje putem Internetskih stranica i portala. Mislim da je problem u tome što je dotična Toyotina reklama vizualno udaljena od realnosti u sklopu koje je inače najbitnije koliko djece stane u kabinu, te koliko automobil troši goriva, no tvrtka koja je napisala spornu objavu očito je smetnula s uma da se u sklopu dotične reklame radi o automobilu koji za poantu nema djecu i potrošnju, već gušt i osmijeh na licu za vrijeme vožnje.
No pustimo to sve i u ovom času obratimo pažnju na najnoviju reklamu koja stiže iz redova marketinga tvrtke Chevrolet…
Siguran sam kako će dotična reklama zasigurno biti opisana kao „nepodobna za široke mase“, s obzirom na činjenicu da se McLaren MP4-12C u sklopu dotične reklame koristi kao nejako dijete s noćnom morom u kojoj Corvette Stingray najnovije generacije ima glavnu ulogu, no to u ovom času i nije pretjerano bitno.
Ono što pak jest, svodi se na činjenicu da je ekipa ovu reklamu odradila na najzabavniji mogući način, dok s druge strane nije izostao onaj atraktivan dio u sklopu kojeg se na vizuale, efekte i kuteve snimanja obratila posebna pozornost.
Da, Corvette Stingray je doista životinja od auta, no u stvarnosti, tj. u smislu performansi čisto sumnjam da bi se taj automobil po bilo čemu mogao usporediti s McLarenom MP4-12C, iako reklama prikazuje drugačiju priču.
No ne bih kvario tih sedamdesetak sekundi vizualnog opisa onog što se u McLarenu događa dok spava, pa umjesto daljnjeg trošenja vremena na čitanje, radije pogledajte reklamu.
TEKST: Ivan IGloo Gluhak
FOTOGRAFIJE: AutoBlog.com, CarBuzz.com i Google Images