Audi TT uskoro ide na dijetu
Ekipa koja je potrošila dane i noći osmišljavajući specijalne modele Porschea poput GT3, GT3 RS i sličnih, okrenula se nedavno u smjeru Audija i modela TT, koji bi uskoro trebao smršaviti nekoliko kilograma i usmjeriti se više prema stazi nego prema ulici.
Ukoliko ste ljubitelj Audija TT, najvjerojatnije ste se već na prvi pogled zaljubili u prelijepe linije koje aktualni model nudi (za razliku od prvog TT-a koji je izgledao u najmanju ruku čudno).
Ukoliko ste pak ljubitelji onog što Audi TT nudi pod haubom i u smislu voznih svojstava, vrlo vjerojatno ste u zabludi, jer Audi TT sam po sebi u baznim verzijama i ne nudi baš pretjerano puno ni u jednom ni u drugom smislu, no i dalje izgleda fenomenalno.
Ukoliko Vas Audi TT zanima u smislu natjeravanja od točke A do točke B, vjerojatno bazne modele (pogotovo one pogonjene Diesel motorom) nećete niti uzeti u obzir, već ćete razmisliti o verziji TTS sa svojih 268 konja, verziji TT-RS sa 335 konja ili pak o ultimativnom unutar game modela TT za koju se moguće odlučiti i izbrojati hrpetinu novca, verziju TT-RS Plus koji sa svojih 355 konja i Quattro pogonom doista jest jedan jako ozbiljan automobil.
No tu izgleda nije kraj ponudi, jer se upravo sprema jedna sasvim nova i poprilično hard-core verzija ovog automobila.
Naime, daljnjem razvoju modela TT posvetili su se ni manje ni više nego glavni i odgovorni ljudi na čelu razvoja po mnogima ultimativnog Porschea – 911 GT3 RS 4.0, tj. njihov šef, gospodin kojem u osobnoj iskaznici piše ime Wolfgang Durheimer.
Ekipa koja je razvijala spomenuti Porsche 911 GT3RS 4.0 prošla je svega i svačega tijekom svog radnog vijeka, radivši na razvoju u Bentleyu i Bugattiju (obzirom da su svi zajedno u vlasništvu V.A.G. koncerna), no trenutno im je svo znanje zajedno s energijom usmjereno prema olakšavanju TT-a, kako bi se postigao efekt sličan onome koji je imala ultimativna verzija 911-ice GT3.
Baza za ovaj projekt je osmišljena u obliku Audija TT-RS Plus, koji već ionako snagom od spomenutih 355 konja ubrzava za nekih 4,3 sekunde od nule do stotke, što je čak i najluđim pripadnicima svakodnevnog prometnog kaosa dovoljno za divljanje, bilo po stazi ili ulici, no (nazovimo je) GT3-verzija TT-a RS Plus još bi spustila to vrijeme kroz gubitak težine.
O koliko se točno kilograma zapravo radi još uvijek nam nije poznato, no predviđanja su kako su u Audiju cijeli projekt osmislili u detalje, no obzirom na već standardno eksperimentiranje s alternativnim i kompozitnim materijalima u Audiju, ne bi nas čudilo da se ostvare špekulacije kojima bi ultimativna verzija TT-a bila lakša čak i za 150 kilograma, što bi ubrzanje i agilnost u svakom slučaju podiglo na jednu sasvim novu razinu.
No za sada postoji samo najava, dok će finalni proizvod sa trake najvjerojatnije sići krajem slijedeće godine, a u međuvremenu smo sigurni kako ćemo primiti hrpetinu detalja oko tijeka razvoja i atributa koji će u sklopu brojki pratiti ovu verziju Audija TT.
Dakle i Vama i nama ostaje samo strpiti se.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Audi.com i Porsche AG