Audi – Premijera novih pokušaja
2012. godina nikako nije bila ona iz koje je Audi izašao sretan – berem ne u smislu nastupa na "Deutsche Tourenwagen Masterschaft" (odnosno DTM-u za one koji ne vole pune nazive), obzirom da su dečki iz BMW-a odnijeli ama baš sve sjajne titule koje su se odnijeti dale. No nova godina znači novu sezonu, a nova sezona novi motiv za pokušavanje oduzimanja trona, što bi obzirom na najave ove godine itekako moglo biti moguće.
Kada se na ovogodišnjem sajmu automobila u Genevi podigla plahta sa jednog poprilično niskog i uglatog automobila koji je krasio Audijev izlagački prostor salona, tu je gestu izveo ni manje ni više nego predsjednik Audi Motorsport odjela, Dr. Wolfgang Ullrich.
Ono što se pod plahtom nalazilo je novi i donekle revidirani model Audijevog natjecateljskog bolida, koji bi ove sezone u DTM-u itekako treba konkurenciji pokazati tko je (novi) gazda.
No što je konkretno novo izuzev imena?
Pa za početak, kako bi rekli djelatnici neke od tajnih službi diljem svijeta, "to je povjerljiv podatak", no sva ta tajnovitost nije nimalo čudna, obzirom su pravila DTM-a za ovu sezonu manje-više identična kao i za propšlu, pa se i nije imalo što pretjerano za mijenjati.
Doduše, neposlušni inžinjeri u Audiju i dalje su tu i tamo pronašli pokoju "rupu" u sklopu koje su određeni sitniji i pomalo finiji zahvati ipak mogući, pa se brojka tih sitnih i finijih zahvata popela na preko 4,000 komponenata automobila koje su manje ili više prošle svojevrsnu nadogradnju u ovom ili onom smislu.
Naravno, kako to u svijetu automobila i utrkivanja obično biva, svi ti zahvati su apsolutno provedeni u tajnosti, pa se izuzev činjenice kako A5 u smislu DTM-a postaje RS5, te ima malo drugačiji prednji kraj kojime nešto više nalikuje stvarnom cestovnom primjerku, i ne priča baš previše oko detalja vezanih uz aktualni trkaći automobil.
Ono što je možda zanimljivo izdvojiti jest dio govora koji je popratio svečano otkrivanje samog automobila na salonu, izrečenog iz usta glavnog i odgovornog Dr. Ullricha dok su mu tjelesni čuvari stajali iza leđa: "Naši inženjeri i tehničari dokazali su se kao izuzetno svestrani i uporni u samom procesu izrade revidiranog izdanja našeg DTM-automobila."
Naravno da time nije rečeno ama baš ništa što bi ikoga zanimalo, već je i opet riječ o jednom savršeno suhoparnoj izjavi kojom se samo prati isto tako suhoparno otkrivanje nečega za što ionako svi znamo da se mora dogoditi želi li Audi ostati konkurentan BMW-u i Mercedes-Benzu u pohodu na krunu DTM-a za 2013. godinu, no obzirom da svi tako rade, nimalo ne čudi kako je i Audi u nekoliko rečenica nije izrekao baš ništa.
No bilo kako bilo, ono što se definitivno znade, jest činjenica kako će ukupno osam RS5-ica u sklopu timova ABT Sportsline, Team Phoenix i Team Rosberg nastupiti na ukupno deset utrka koje u ovom času stoje na rasporedu za sezonu 2013. koja kreće 5. svibnja sa utrkom na Hockenheimringu u Njemačkoj.
Nadam se da će ova sezona biti kudikamo uspješnija za Audi i da će rezultatima govoriti puno više nego riječima.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: CarBuzz.com i Google Images