IMA NADE – BMW planira zadržati svoj V12 motor do 2023. godine
BMW-ov ogromni i legendarni motor s 12 cilindara i pored žestokih glasina ostaje u službi u seriji 7.
Jedan od preostalih tradicionalnih ponosa BMW-a ostaje odlukom njegovog rukovodstva na životu. Kada znate o čemu se radi, znate kako u potpunosti zaslužuje opis „flagship“. BMW-ov ogromni i legendarni motor s 12 cilindara i pored žestokih glasina ostaje u službi u seriji 7 do 2023. godine. Eto, kako ga nije uništio i bacio u ropotarnicu povijesti ni legendarni „downsizing“, koji je pak napušten.
BMW-ov V12 motor je za luksuz i super moderna velika vozila, ne može ga se, ako ništa zbog dimenzija, ugraditi u mali automobil, te su s tim motorom uvijek opremljene top limuzine i kupei ove bavarske marke. BMW 6,0 V12 motor ima dva turbopunjača, a sada će biti temeljito dorađen kako bi se mogao ponuditi kao hibridna verzija, premda se radi i na čisto električnoj verziji.
Zanimljiv je potpuno drugačiji potez konkurenta Mercedes-Benza koji je svoj 12 cilindraš umirovio, te ga nove generacije neće imati. Trenutačno BMW ugrađuje svoj V12 motor u flagship model BMW 760Li i visoko performansni model BMW M760Li sedan, a motor nosi tvorničku oznaku N74. BMW kaže kako za ovim motorom postoji ogroman interes na Srednjem Istoku i Aziji. Veliki obujam, jednako visoke porezne takse te visoke emisije štetnih plinova u ovom slučaju kod kupaca ne predstavljaju problem.
Ovaj motor u ovom slučaju predstavlja statusni prestižni simbol. Svakako treba napomenuti kako ovaj motor koristi i marka Rolls-Royce.