I Volvo je redizajnirao svoj logo, doduše potiho
Početkom prvog lanjskog lockdowna prvo je Volkswagen predstavio svoj novi, gotovo rudimentarni logo, a njegov primjer su brzo slijedili proizvođači poput Minija, Audija, Nissana, Kije, Peugeota, Toyote… Pred koji dan je po istom minimalističkom principu to napravio i Volvo; 3D stil prethodnika zamijenjen je 2D izgledom.
Međutim, za razliku od njemačkog proizvođača koji je tu izmjenu oglasio na sva zvona, Šveđani su taj manevar obavili gotovo u tajnosti. Bez priopćenja, bez objave za javnost. Odlučili su se za lansiranje svog novog logotipa sa suzdržanošću, što se prilično uklapa u filozofiju te jednostavne marke. Novi izgled logotipa, sedmoga u povijesti ovog brenda, Volvo je prvo postavio na društvene mreže, s naglaskom na Instagram i Facebook. To rješenje ćemo zasigurno vrlo skoro vidjeti i na njihovim press materijalima i korporativnim dokumentima, a već postoje i prve fotografije kako će izgledati na vozilima, no tek od 2023. I na njima nije tako ravan kao na papiru. Dizajn predstavlja radikalan odmak od prethodnog trodimenzionalnog, kromiranog amblema koji koriste posljednjih sedam godina.
Kod novog loga su svi elementi zatamnjeni, a ukupna forma djeluje tanje. Zadržava Volvov potpis “željezne oznake” – s dijagonalnom strelicom pričvršćenom na šuplji krug – ali nema više kontrastne trake u sredini, pa natpis VOLVO sada’ pluta’ u krugu. Zanimljivo je da podsjeća na onaj koji je Volvo prikazao na svom prvom automobilu 1927. godine. Izrađen po uzoru na simbol za željezo u čast njegove čvrste konstrukcije, Volvov logo dosljedno je skoro svih ovih stotinu godina uključivao krug i strelicu koji također odražavaju simbole čovjeka i Marsa, promičući kontinuitet te teme. Nasljednik sadašnjeg velikog SUV-a XC90, koji će nositi tradicionalno ime umjesto alfanumeričke oznake koja se trenutno koristi, potvrđen je za predstavljanje krajem 2022. uz tržišno lansiranje početkom 2023. godine, što ga čini glavnim kandidatom za prvog novog nositelja novog logotipa.