Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Mato Pavličević 28.09.2021

I Volvo je redizajnirao svoj logo, doduše potiho

Početkom prvog lanjskog lockdowna prvo je Volkswagen predstavio svoj novi, gotovo rudimentarni logo, a njegov primjer su brzo slijedili proizvođači poput Minija, Audija, Nissana, Kije, Peugeota, Toyote… Pred koji dan je po istom minimalističkom principu to napravio i Volvo; 3D stil prethodnika zamijenjen je 2D izgledom.

Međutim, za razliku od njemačkog proizvođača koji je tu izmjenu oglasio na sva zvona, Šveđani su taj manevar obavili gotovo u tajnosti. Bez priopćenja, bez objave za javnost. Odlučili su se za lansiranje svog novog logotipa sa suzdržanošću, što se prilično uklapa u filozofiju te jednostavne marke. Novi izgled logotipa, sedmoga u povijesti ovog brenda, Volvo je prvo postavio na društvene mreže, s naglaskom na Instagram i Facebook. To rješenje ćemo zasigurno vrlo skoro vidjeti i na njihovim press materijalima i korporativnim dokumentima, a već postoje i prve fotografije kako će izgledati na vozilima, no tek od 2023. I na njima nije tako ravan kao na papiru. Dizajn predstavlja radikalan odmak od prethodnog trodimenzionalnog, kromiranog amblema koji koriste posljednjih sedam godina.

Kod novog loga su svi elementi zatamnjeni, a ukupna forma djeluje tanje. Zadržava Volvov potpis “željezne oznake” – s dijagonalnom strelicom pričvršćenom na šuplji krug – ali nema više kontrastne trake u sredini, pa natpis VOLVO sada’ pluta’ u krugu. Zanimljivo je da podsjeća na onaj koji je Volvo prikazao na svom prvom automobilu 1927. godine. Izrađen po uzoru na simbol za željezo u čast njegove čvrste konstrukcije, Volvov logo dosljedno je skoro svih ovih stotinu godina uključivao krug i strelicu koji također odražavaju simbole čovjeka i Marsa, promičući kontinuitet te teme. Nasljednik sadašnjeg velikog SUV-a XC90, koji će nositi tradicionalno ime umjesto alfanumeričke oznake koja se trenutno koristi, potvrđen je za predstavljanje krajem 2022. uz tržišno lansiranje početkom 2023. godine, što ga čini glavnim kandidatom za prvog novog nositelja novog logotipa.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

10 auto brendova za koje današnji klinci nisu ni čuli

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10: glupavi detalji s današnjih automobila

Piše: Niko Poznat

Dan bez automobila: Zagreb nudi besplatan javni prijevoz

Piše: Niko Poznat

XPENG službeno stigao u Hrvatsku: Kineski pionir električnih vozila lansirao tri modela i otvorio novi salon u Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Europsko rally prvenstvo stiže u Hrvatsku – veliko finale u Kumrovcu i Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Ferrari 849 Testarossa – Miami Vice nostalgija na steroidima


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana