Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Mato Pavličević 07.08.2022

Kraj agonije: Hyundai je potvrdio da konačno gase Veloster

Korejski proizvođač Hyundai objavio je da se nakon ove modelne godine neobični kompaktni coupe povlači iz proizvodnje na račun drugih N modela. Ujedno se nakon 11 godina gasi taj naziv jer nasljednika neće imati.

Nije da ćemo liti suze za bizarno dizajniranim automobilom o kojem bi razmišljali jedino ako bi nam došao u ruke u N izvedbi s 280 KS koji je u Americi čak ponio titulu Road & Track Performance Car of the Year za 2020. A i onda bi trebalo zažmiriti prije nego sjednemo za volan. Ipak, treba im odati priznanje za upornost, jer je ovdje riječ o drugoj generaciji čudnog kompaktnog coupea koji na vozačevoj strani ima jedna, a na suprotnoj dvoja bočna vrata. Ne, druga na lijevoj strani ne možete dobiti ni uz doplatu.

Prema izvješću, Hyundai Motor Company u potpunosti ukida naziv Veloster kako bi u ponudi, ali i proizvodnim pogonima, oslobodio prostor za sljedeću generaciju Kone, kao i pogurao novu i izvrsnu Elantru N, također poznatu kao Avante N u svojoj matičnoj zemlji.

Nestanak Velostera uslijedio je nakon što je ranije ovog mjeseca objavljeno kako će originalni Ioniq hatchback također u srpnju završiti svoj “životni vijek”. Hyundai trenutno proizvodi isključivo Veloster N, dok standardne ​​verzije već neko vrijeme nema u ponudi, na jednoj od proizvodnih linija Hyundaijeve tvornice Ulsan 1 u kojoj se sastavlja Kona. S dolaskom njene nove generacije sljedeće godine, smrt Velostera trebala bi dati vjetar u leđa uspješnijem modelu. Poput prirodne selekcije.

Nakon što je Hyundai prošle godine predstavio Elantru N, naklonost tržišta – kako lokalnog tako i globalnog – je prevagnula na stranu limuzine u odnosu na Veloster N. I tako loša prodaja je dodatno pala, što je sasvim razumljivo jer se ova dva automobila izvedbeno i u pogledu performansi preklapaju (oba iz 2.0 Turbo GDI motora izvlače 280 KS), dok je atraktivna velika sportska limuzina niti četiri posto skuplja od nikad shvaćenog coupea.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

10 auto brendova za koje današnji klinci nisu ni čuli

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10: glupavi detalji s današnjih automobila

Piše: Niko Poznat

Dan bez automobila: Zagreb nudi besplatan javni prijevoz

Piše: Niko Poznat

XPENG službeno stigao u Hrvatsku: Kineski pionir električnih vozila lansirao tri modela i otvorio novi salon u Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Europsko rally prvenstvo stiže u Hrvatsku – veliko finale u Kumrovcu i Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Ferrari 849 Testarossa – Miami Vice nostalgija na steroidima


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana