Techart – Predstavljanje dorada u prosincu
Kako to već biva sa slavnim tunerom Porscheovih automobila i u ovoj verziji Boxstera biti će naglasak na ekskluzivnosti i pojačanim performansama, a koliko konja viška i o kojim detaljima se radi, saznat ćemo uskoro na Motor Showu u Essenu.
Treća generacija modela Boxster već je davno predstavljena na auto salonu u Genevi i prodajni rezultati za sada govore o tome kako je nova era dizajna i detalja u Porscheu među kupcima i općenito poklonicima te marke prošla jako dobro.
Naravno, Boxster i dalje ostaje "najslabiji" model u ponudi, jer iako model Cayman već lagano kroči u povijest i dalje je prisutan konmpetno novi model 911-ice, a treba se ostaviti mjesta i za prinovu u obliku najavljenog novog modela 918 Spyder, tako da su Boxsteru u tvorničkom smislu jako limitirali mogućnosti.
No u Techartu se ne slažu s takvim stanjem stvari, pa se poradilo na oplemenjivanju i pojačanju aktualnog modela, čemu svjedoči priopćenje za javnost i nekoliko fotografija. Istini za volju, nedovoljno, no uskoro stiže datum početka održavanja jednog od najboljih automobilističkih sajmova u Europi, pa ćemo u Essenu sve saznati.
Inače, Techartov tuning program već je dobro poznat za aktualni model 911, a za model aktualnog Boxstera sigurni smo već sad kako će u ponudi biti popriličan broj opcija, kao i barem jedan ili dva kompletno dorađena modela koje će biti moguće kupiti bez ikakvih daljnjih prilagodbi i dorada.
Ono što zasigurno znamo jest kako se u ovom času u ponudi nalaze nove cipelice u obliku 5-spoke Formula light i Double-spoke Formula III 21-inčnih kotača, dizajniranih i optimiziranim u svrhu poboljšanja vizualnog dojma samog automobila, no i smanjenja težine svakog pojedinog kotača za oko 40%, što uvelike pomaže cjelokupnoj težini i poboljšanjima po pitanju voznih i dinamičkih svojstava Boxstera.
Nadalje, poznato je kako se u Techartu poradilo i na ovjesu novog Boxstera, čiji je prednji dio preradama na tom planu niži od tvorničke verzije za 30 mm, a stražnji kraj je 20 mm bliži zemlji. Napravljen je i kompletno novi ispušni sistem u cijelosti izrađen od nehrđajučeg čelika i sa po dvije ispušne cijevi sa svake strane i u kombinaciji sa novom ispušnom granom.
No ono u čemu je Techart među najboljima po pitanju dorađivanja Porscheovih automobila prije svega bi se odnosilo na vizualne dodatke – bilo eksterijera ili interijera, pa se tako kupcima nudi preko nekoliko kombinacija boja i optičkih dodataka izvana, a Boxster bi iznutra trebao od posebnosti sadržavati mali milijun varijacija na temu boja te materijala kojima je interijer presvučen, barem dvije varijacije na temu dezena volana i sve sile detalja u boji ili bez boje uz obavezno preciznu obradu "sirovih" materijala poput aluminija ili karbona.
No da ne nagađamo bez veze, radije ćemo sačekati početak prosinca i Essen Motor show koji će se u tom gradu održati početkom prosinca i saznati pokoji detalj više iz prve ruke, odnosno na Techartovom izlagačkom dijelu sajma.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Porsche A.G.