Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Retro
  • Tuning
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 27.11.2013

Porsche – tretman uljepšavanja za 911 Turbo

Kako to obično biva, ubrzo nakon predstavljanja nekog Porscheovog modela na tržište, tvrtka TechArt promptno reagira i potencijalnim kupcima ovog modela daje još pokoji razlog za odluku. Pa eto i najnovijeg slučaja.


Iako vrijedi istog momenta napomenuti kako jednostavno nije bilo vremena da tvrtka TechArt razvije neki svoj sustav usisa, ispuha, optimizacije centralne jedinice ili nekog sasvim sedamnaestog zahvata u smislu povećanja snage motora nove 911-ice u Turbo inačici, i opet su se iskazali s optičkim dodacima, zbog kojih novi Porsche 911 Turbo izgleda apsolutno fenomenalno.


Prema službenim najavama i kratkoj objavi iz ove renomirane tvrtke s dugogodišnjim iskustvom u preradama Porscheovih modela, novi Porsche 911 Turbo svoju će premijeru doživjeti kroz nekoliko dana kada Essen Motor Show 29.11. otvori svoja vrata. Doduše, s obzirom na činjenicu da se po pitanju dorada na motoru i dodatnih performansi doista nije stiglo poraditi, moram priznati da mi se „paket“ nikako ne čini kompletnim, no već u ovom momentu stoje nagađanja kako bi novi 911 Turbo nakon malo truda i vremena od strane genijalaca iza zatvorenih vrata te tvrtke mogao imati preko 700 konjskih snaga. No u ovom momentu to su i dalje samo nagađanja u koja svatko ima pravo sumnjati (iako zapravo i nema razloga za takvog što, s obzirom na neke prethodne uratke ove slavne tvrtke).


Iako se eksterijer novog Porschea 911 samo slijepoj osobi može činiti dosadnim, TechArt je pronašao načina da se poigra s estetikom i isti učini još ljepšim i poželjnijim.
Tako se na prostoru eksterijera dogodila hrpa jako dobro osmišljenih i nikako vulgarnih detalja poput prednjeg i stražnjeg spojlera, stražnjeg difuzora još agresivnijeg i funkcionalnijeg dizajna, te krovnog spojlera koji potpomaže onaj stražnji u smislu dodatnog prianjanja na cestu.
Naravno, svaka od komponenata je napravljena od karbonskih vlakana i RIM poliuretanskog kompozita, kako bi se uz optički smisao dodao i onaj koji podrazumijeva što je manje moguće grama viška u odnosu na tvorničko izdanje najnovije generacije 911-ice u svojoj Turbo verziji.


No kako bi se cijela priča uobličila u jedan zamaman paket dodataka i Porsche 911 Turbo uljepšala do krajnjih granica, tu su se našli i pragovi. Također izvedeni od karbonskih vlakana i sa savršeno decentnim linijama, dotični su pragovi samo još jedna kap u moru aerodinamičkih dodataka kojima ovaj paket optike itekako odiše.
Kotači su također novitet koji s unikatnim novim dezenom, te svojih 20 inča s prednje i 21 inč sa stražnje strane automobila gledano s boka ovaj ionako prelijep automobil još malo „podižu“ u smislu ukupnog dojma.
Širina samih kotača je također nešto veća, pa samim time i nešto šire gume na njima dolaze do izražaja i dimenzijama i po pitanju performansi.


Pa iako se prvenstveno radi o tretmanu uljepšavanja 911-ice u svojoj Turbo-varijaciji na temu, zbog svog tog Karbona, poliuretana, magnezija i aluminija zapravo nimalo ne čudi činjenica kako već sada ovako uljepšan 911 Turbo na stazi radi nešto bolja vremena od tvorničke verzije.
A što li će tek biti kada TechArt predstavi i dorade na motoru i ovjesu? Hm…za odgovor na to pitanje možda je najbolje usporediti prošle generacije 911-ice u svojim tvorničkim izdanjima s onima „Made by TechArt“.

Vjerujem da ta tvrtka pojam razočaranja nikako nema u vokabularu i da će sve ljubitelje ovog pedeset godina starog modela i opet ugodno iznenaditi.


TEKST: Ivan IGloo Gluhak
FOTOGRAFIJE: TechArt.de i SuperCars.net

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Matija Kovačić

SAVJETI: Kako ispravno mijenjati brzine – smijemo li, ili ne smijemo preskakati stupnjeve na mjenjaču?

Piše: Vanja Mirosavljević

Zbog ovih ljudi danas imamo treće stop svjetlo na automobilu!

Piše: Mislav Trusić

Neke od opasnosti koje nas čekaju s novom tehnologijom!

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 7. dio

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 8. dio

Piše: Niko Poznat

Istraživanje: Je li kupovina starijeg automobila rizičnija zbog mogućeg vraćanja kilometraže i oštećenja?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 6. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 5. dio

Piše: Niko Poznat

Otkrivamo: Zašto Hrvati voze najstarije automobile u Europi?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 4. dio


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2023. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana