Alfa Romeo – Otkrivanje detajla oko SBK edicija modela MiTo
Iz Alfa Romea dolaze lijepe vijesti kojima se definitivno potvrđuju najave oko SBK Limitirane serije i Superbike Special serije najmanjeg Alfinog modela Mito.
Ono što u ovom času sa sigurnošću znamo jest konačna najava kako će na auto-salonu u Parizu ekipa iz Alfa Romea zadužena za oplemenjivanje modela svijetu predstaviti spomenute dvije specijalne verzije modela MiTo kao svojevrsnu proslavu sponzoriranja Superbike prvenstva u moto-utrkama.
Nazvane SBK Limited Edition i Superbike Special Series, obje će verzije biti ponuđene na tržište početkom slijedeće godine u po dvije stotine primjeraka od svake.
SBK Limited Edition verzija nudit će se striktno u kombinaciji dvije boje – crveno-crnoj i crveno-bijeloj, s time da se za bijelu boju koristi najnovija boja u ponudi Alfa Romea nazvana Cristallo bijela.
Dodatno će se razlikovati od bilo koje druge verzije prije svega po optičkim dodacima i 18-inčnim posebno dizajniranim kotačima sive boje, te crvenim Brembo kočionim kliještima, a točka na "i" biti će siva traka koja spaja prednju masku sa C-mostom.
Interijerom, SBK Limited verzija nudit će tonu dodataka nikad prije viđenih na ovom modelu Alfa Romea. Prije svega tu govorimo o posebno dizajniranim i presvučenim sjedalima u kombinaciji mat-kože na bočnicama sjedala, Alcantare po sredini i karbonskim zadnjim dijelom sjedala, sportski pojasevi marke Sabelt također su u interijeru ove verzije pronašli mjesto, a dodaci poput sportskih pedala izrađenih od aluminija, centralni greben presvučen kožom, novi kožni volan i pločica s brojem svakog pojedinog primjerka, dodatno će naglasiti ekskluzivnost.
Kako to priliči specijalnim verzijama i ova će biti predstavljena sa najjačim motorom koji dolazi u ponudi za ovaj model. Ukratko se radi o već dobro poznatom 1,4-litarskom Turbo motoru sa 168 konjskih snaga, što garantira performanse u smislu ubrzanja od nule do stotice od 7 sekundi.
SBK Special Series verzija biti će nešto manje ekskluzivna, jer se prije svega eksterijerom umjesto 18-inčnih kotača na spomenutoj nalaze 16-inčni, a i optički dodaci nisu toliko naglašeni. U pravilu se cijela priča svodi na detalje eksterijera koji ovu verziju razlikuju od dosadašnjih, poput novo dizajniranog vrha ispušne cijevi, krovnog spojlera, optičkim dodacima na branicima i pragovima, te poklopaca retrovizora i "SBK" logotipa u titan-sivoj boji.
Također, motorizaciju je u ovoj verziji moguće birati iz cijele palete motora koji se u MiTo ugrađuju i u standardnim verzijama, pa tako snaga motora varira od 70 do spomenutih 168 konja.
Bilo kako bilo, već ionako vizualno atraktivan (iako mrzimo tu riječ) MiTo u ove dvije limitirane serije postaje izuzetno poželjan mali auto.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Alfaromeo.com