Abarth 695 Fuori – Serija opcija personalizacije stiže uskoro
Ove se godine svi nekako žure predstaviti i najaviti što je više moguće toga i prije nego će pariški salon automobila zasjati u punom sjaju, a među njima je i Fiatov tvornički tuner – Abarth.
Kao da smo znali da će se Abarth oglasiti još ovaj tjedan… Naime, tek neki dan smo u razgovoru sa jednim od članova kluba obožavatelja Fiata razgovarali o "pro" i "contra" idejama oko posjedovanja nekog od modela iz bogate palete proizvođača automobila Fiat, Lancia ili Alfa Romeo, pa smo se dotakli i jedne od onih firmi koje su zdravi razum u pogledu automobila uvijek rado zamijenile ekstremnim pristupom najčešće vidljivim pod haubom (ako je uopće postojala). Naravno, radi se o logotipu sa Škorpionom u glavnoj ulozi koji predstavlja ime Abarth.
No da sad ne tupimo o povijesti, modelima poput 850TC i 1000TCR upakiranih u oblik nama poznatiji kao "Fićo" ili npr. modela Ritmo (odnosno Strada u Velikoj Britaniji) s oznakom 130TC ili pak model 131 Mirafiori, koji su za svijet utrka značili isto koliko i mlijeko znači za kavu, recimo samo da je aktualan model Fiatovog modela i omiljenog modnog detalja pod nazivom 500 Abarthovim tretmanom postao definitivno poseban.
Uglavnom, slobodni smo zaključiti kako je era novih i ekološki osvještenih automobila praktički uvjetovala da i Abarth odustane od svog uobičajenog ludila i ponudi nešto iskoristivo za svakoga, pa se serija prerada nazvana "Fuori" zapravo ne svodi toliko na one vezane uz motor, koliko one više orijentirane prema kozmetici vidljivoj kroz interijer i eksterijer, gdje je kombinacijama boja i dodataka za svaki Fiat 500, tretmanom koji Abarth nudi moguće dobiti praktički unikatan automobil.
Dakle, spomenuti Fiat 500 u ovoj Abarth Fuori 695 Serie Special Edition paketu (ajme, prsti će nam otpasti od samog naziva programa) baziran je na 1,4 turbo modelu kojeg je putem svog Competizione sistema mjenjačkog sklopa moguće natjerati na ispod 7 sekundi od stajanja na semaforu do stotke, te skroz do 230 kilometara na sat, u slučaju da nema semafora još neko vrijeme ispred Vas. No Abarth se još dodatno pobrinuo da 695 Fuori modeli i koče kako idu, pa su kočnice diskovima i kočionim čeljustima dobavljenim iz renomirane tvrtke u kojoj upravo kočenje predstavlja najbitniju radnju vezanu uz automobile – Brembo, još dodatno dorađene i unaprijeđene.
Shodno tome, montirani su i 17" aluminijski kotači sa još malo niskoprofilnijom gumom, kako bi prelazak preko ležećeg policajca ili parkiranje na rubnjak bilo doista interesantno iskustvo, no sve je to samo popratno, jer kako smo već spomenuli, naglasak je prije svega na izgledu i individualnosti svakog primjerka iz ove serije dorada, pa se tako od kompletno novih branika i ostalih optičkih dodataka poradilo na kombinacijama boja koje je moguće naručiti, a nadalje se igralo i sa interijerom, gdje dominiraju materijali poput karbona i Alcantare u praktički svim mogućim i nemogućim varijacijama na temu boja.
Dakle, iako možda nije za svakoga, 695 Fuori serija još jednom demonstrira što je sve Abarth u mogućnosti ponuditi svojoj klijenteli, a mi smo sigurni da bi i nama ovakvo dorađivanje definitivno palo na pamet.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: FIAT S.p.A. i Google Images