Biste li dali 3,5 milijuna kuna za ovaj Nissan Skyline GT-R R34 Nismo Z-Tune?
Pojavom trenda da se u sportske automobile novijeg datuma u pravilu ugrađuje sve više i više tehnologije koja na kraju dana nažalost samo liši vozača osjećaja da će automobil napraviti točno ono što se traži od njega bez pomoći elektronike, oni sportaši koje karakterizira klasična mehanička povezanost počinju dobivati na cijeni.
Rezultat je novootkrivena ljubav brojnih automobilskih entuzijasta prema sportskim automobilima 1990-ih godina, koje se smatraju posljednjim periodom u kojem su automobili još uvijek nudili prilično čist i nefiltriran osjećaj povezanosti. Veliki broj njih dolazi iz Japana, što ne čudi s obzirom na ofenzivu koju su oni odradili u to vrijeme, a jedan od njih definitivno je nastao pod krovom Nissanove tvornice. Naravno, riječ je o Skyline GT-R-u, koji je 1999. godine predstavljen u svojoj petoj generaciji. Što mislite koliko biste trebali izdvojiti za jedan dobro očuvani primjerak?
Pa, ako se radi o uistinu posebnoj verziji kao što je to Nismo Z-Tune, cijena se može popeti do vrtoglavih 3,5 milijuna kuna, za koliko se u Hong Kongu nudi ovaj primjerak s fotografija. Ovaj je specijalan model dio serije od samo 20 primjeraka koja je nastala 2005. godine, dakle u razdoblju kada je proizvodnja običnog GT-R-a već odavno bila okončana.
Povod za proizvodnju Z-Tune izvedbe pronađen je u 20. godišnjici specijalista za performanse Nissanovih automobila – tvrtke Nismo. Što se nas tiče, Skyline izrađen prema posebnim specifikacijama prilično je dobar način za slavlje. Nismo je pronašao i otkupio očuvane V-Spec izvedbe GT-R-a (neke su sami vlasnici donirali želeći pretvoriti svoje automobile u Z-Tune), a zatim ih je podvrgnuo promjenama s ciljem dobivanja ultimativnog GT-R-a. Obujam rednog 6-cilindričnog motora porastao je s 2,6 na 2,8 litara, dok je kao rezultat još nekih modifikacija snaga porasla sa serijskih 276 KS na čak 493 KS. Poradili su na aerodinamici i hlađenju, a automobil je itekako uzvratio brojkama. Naime, četvrt milje prelazi za 10,06 sekundi, dok je serijskom GT-R-u R35 za isto potrebno 10,8 sekundi. Smatrate li da je zbog ekskluzivnosti, performansi i povijesnog značaja ovako visoka cijena opravdana?













