Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 24.05.2015

Kako izgleda kad se spoje Mad Max i Formula 1?

Jeste li se ikad zapitali nešto tako uvrnuto?

Romain Grosjean, Pastor Maldonado i tri "automobila"
Romain Grosjean, Pastor Maldonado i tri “automobila”
foto: World Car Fans

Prije nekoliko dana sam fasciniran (konačno) izašao iz kina nakon odgledanih dva sata jurnjave hrpetine izobličenih divljaka u automobilima, kamionima i ostatku lakše ili teže mašinerije pustinjama Namibije, odnosno kraće rečeno, nakon odgledane četvrte instalacije filma o „pobješnjelom Maxu“.
Film i dojmove vezane uz njega već sam opisao u tekstu posvećenom svojevrsnoj recenziji, pa stoga ne bih ponovno ulazio u taj dio priče, no izgleda da je utjecaj filma otišao u još neke sfere, pa si nekako mislim da i to vrijedi pokazati domaćoj javnosti.

Ovako izgleda uvod u film - Falcon, Max i pustinja.
Ovako izgleda uvod u film – Falcon, Max i pustinja.
foto: Filmonic

Nakon što se prije nekoliko dana pojavila konačna potvrda vezana uz igru „Mad Max“ koja bi trebala doći u prodaju negdje do kraja godine na svim mogućim i nemogućim platformama, te nakon sto i jedne reakcije javnosti na film i sve oko njega, neki dan se oglasila i tvrtka Lotus, koja je zajedno s dizajnerima filmskih automobila svijetu odlučila pokazati kako bi Formula 1 mogla izgledati u tim post-apokaliptičkim vremenima.
Dotični bolid su na mini-eventu predstavila dvojica vozača današnjeg Lotusovog tima koji nastupa u sklopu najvećeg oktanskog cirkusa na svijetu, odnosno Romain Grosjean i Pastor Maldonado, a prezentaciju je odradio zajednički tim filmske kuće Warner Bros. i Lotusa.

Bolid koji još uvijek ne nastupa na utrkama
Bolid koji još uvijek ne nastupa na utrkama
foto: World Car Fans

Uglavnom, kako vidite na fotografijama, sama ideja izgleda genijalno i prikazuje kako bi bolid Formule 1 u post-apokaliptičnom svijetu trebao izgledati. Od „opreme vrijedi istaknuti kako je prisutna sva sila šiljaka s kojima bi se spriječilo nepotrebno prtljanje po bolidu od strane mehaničara, a tu su i mrtvačke glave koje služe za suptilno upozorenje protivnicima na stazi.
Također je na ovom bolidu svoje mjesto pronašao i par bacača plamena, no iz sigurnosnih razloga demonstracije dotičnih nije bilo.
Kotači su pak posebna priča, i izgledaju kao da je Lotus očito pokupio ideju s nekadašnjih Tyrellovih bolida, te je izokrenuo naopačke, no za razliku od Tyrella iz nekih davnih godina, na ovom bolidu „dupli“ kotači imaju smisla i nisu samo kozmetički detalj koji služi za neku teoretsku vožnju pustinjom.
Dapače, svi dijelovi bolida su sasvim funkcionalni, a da stvar bude još bolja, motor unutar karbonske karoserije zapravo je Hibrid, što je pak iznimno svrsishodno s obzirom na ratove koji se u devastiranom svijetu pobješnjelog Maxa vode zbog benzina.

Romain Grosjean i Pastor Maldonado samo kvare dojam ovog bolida
Romain Grosjean i Pastor Maldonado samo kvare dojam ovog bolida
foto: World Car Fans

Uglavnom, vjerujem da će ovaj konkretan bolid svoj nastup na stazi (ili u pustinji) odgoditi za pokoje desetljeće, no kako je svijet iz godine u godinu sve luđi, ne bi me čudilo da se utrke s takvim bolidima počnu događati u dogledno vrijeme.
…a nadam se i da će do tog vremena Lotus ostati među živima…

Bacači plamena bi mogli pomoći Pastoru u borbi za pokoji bod u prvenstvu
Bacači plamena mogli bi pomoći Pastoru u borbi za pokoji bod u prvenstvu
foto: World Car Fans

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Porsche predstavlja prvi potpuno električni Macan GTS – A znamo i cijenu.

Piše: Niko Poznat

TOP 10 automobila koje je internet uništio memovima

Piše: Niko Poznat

10 auto brendova za koje današnji klinci nisu ni čuli

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10: glupavi detalji s današnjih automobila

Piše: Niko Poznat

Dan bez automobila: Zagreb nudi besplatan javni prijevoz

Piše: Niko Poznat

XPENG službeno stigao u Hrvatsku: Kineski pionir električnih vozila lansirao tri modela i otvorio novi salon u Zagrebu


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana