Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Retro
  • Tuning
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 16.07.2013

Nissan – jedan 370Z za curke

Kada sam vidio objavu od strane tvrtke Vossen Wheels i malu sličicu u naslovu, moram priznati da sam pomislio "Bože dragi…", no kada sam bolje pogledao što se i kako napravilo na ovom primjerku Z-a, razmislio sam ponovo…


Opće je poznata stvar da poprilično velik broj dama nema apsolutno ništa protiv automobila polakiranih u roza boju. Iskreno ne znam čemu bih pripisao te afinitete, no ako bi baš morao, recimo da bi se prvo priklonio "Barbie" sindromu koji i dan-danas trese mlade naraštaje ženskog spola.
Doduše, proteklih godina taj je isti "Barbie" sindrom presudio nekim od najfascinantnijih automobila današnjeg vremena i pretvorio ih u nešto što ni u bunilu nitko zdrave pameti ne bi htio imati u svom vlasništvu – nevezano uz spol. Npr. sjećam se Lexusa LF-A i Bentleya Continental GT koji jedan uz drugog polakirani u kričavo roza boju stoje u garaži vjerojatno najslavnije "Barbie" na svijetu u obliku Paris Hilton, i moram priznati da mi samim sjećanjem na ta dva automobila istog časa ručak krene uzlaznom putanjom. Također tu su vječni kič-tuneri u obliku japanske tvrtke WALD, koja uporno i sustavno odabirom boja uništava neke od najelegantnijih automobila na planeti poput Rolls Royce Phantoma i sličnih, što zapravo govori o tome da u današnje vrijeme zapravo doista svaka stvar na svijetu ima svog kupca.


Kada je prije nekoliko dana tvrtka Vossen Wheels iz Miamija svijetu podarila jedan roskasti Nissan 370Z, prva pomisao svake normalne osobe čiji ukus nije amputiran pri samom rođenju, bila bi "Ajme…", no većina bi se prevarila, jer ovaj 370Z zapravo izgleda sasvim u redu.
Za početak tu su ogromne felge od 20 inča marke Vossen polakirane u dva tona roze boje, no s obzirom na optičke dodatke u smislu spojlera i sličnih zapravo se i ne ističu koliko bi čovjek "na prvu" pomislio. Dapače, generalno gledano, kotači pašu na auto i zapravo ga zaokružuju na najbolji mogući način (iako da se mene pita, Volk TE-037 bile bi puno bolji i logičniji izbor).


Optički dodaci stižu iz poprilično bolesnih umova koji čine japansku tvrtku Powerhouse Amuse, te se sastoje od kompletno novog i krezubog prednjeg branika, malo proširenih rubnjaka s unikatnim usisom, pragova, stražnjeg branika s poprilično čudnim difuzorom na sredini, te stražnjeg spojlera, odnosno bolje rečeno krila kakvo smo u nekim prošlim vremenima navikli gledati na WRC-automobilima. Dakle u kombinaciji s jako blijedo roza bojom, zapravo kroz opis ovaj 370Z i ne zvuči baš kao najpoželjniji automobil na svijetu, no na fotografijama već izvana izgleda jako dobro.


Interijer je uz kompletno nove panele izvedene u Alcantari zapravo postao jedno poprilično poželjno mjesto za provođenje vremena. Kombinacija boja zapravo ima smisla, s obzirom na to da su se dečki iz tvrtke Vossen Wheels poigrali sa "samo" tri boje koje s unutrašnje strane zapravo nastavljaju priču kakva se odigrava s vanjske strane automobila, što je savršeno u redu. Dakle, crna i roza boja prevladavaju, a nekolicina bijelih detalja zapravo zaokružuje interijer kojem je uz tih par boja i detalja dodana i sva sila zvučnika, pojačala, kablova i dodatnog osvjetljenja – naravno u rozoj boji.


Detalje oko cijena nažalost ne mogu podijeliti s Vama jer ih u ovom času nema, no s obzirom na to da su cijene kotača i seta optičkih dodataka već otprije poznate, za te dvije komponente automobila u pravilu je potrebno izdvojiti oko 6,000 Eura. Boja je i dalje pomalo diskutabilna, dok je interijer u takvoj kombinaciji automobila i obojenja zapravo sasvim u redu.
Bilo kako bilo, ne znam da li bih baš htio biti "osuđen" na ovakav automobil za svakodnevno korištenje, no što ga više gledam na fotografijama, moram priznati da mi se sve više dopada.
Iz tog se razloga postavlja samo jedno pitanje u stilu "Dragi Lastane, jesam li ja normalan?".


TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: CarScoops.com, CarBuzz.com, i Flickr.com

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Matija Kovačić

SAVJETI: Kako ispravno mijenjati brzine – smijemo li, ili ne smijemo preskakati stupnjeve na mjenjaču?

Piše: Vanja Mirosavljević

Zbog ovih ljudi danas imamo treće stop svjetlo na automobilu!

Piše: Mislav Trusić

Neke od opasnosti koje nas čekaju s novom tehnologijom!

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 7. dio

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 8. dio

Piše: Niko Poznat

Istraživanje: Je li kupovina starijeg automobila rizičnija zbog mogućeg vraćanja kilometraže i oštećenja?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 6. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 5. dio

Piše: Niko Poznat

Otkrivamo: Zašto Hrvati voze najstarije automobile u Europi?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 4. dio


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2023. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana