Toyota ima čak i reklame koje čiste okoliš?
Toyota nema samo Mirai model koji je svojim izlaskom još onda bio glasnik budućnosti, nego ga i oglašava na način da štiti okoliš čišćenjem zraka.
Znamo već da je Toyota Mirai prvi serijski automobil pogonjen vodikovim ćelijama. Nisu bez veze odabrali ime modela, jer ono upravo znači budućnost na japanskom, a automobil iza sebe ne ostavlja ništa osim emisija vodene pare. Toyotini najnoviji jumbo plakati za Mirai modele ne da samo promoviraju ekološki proizvod , nego i pomažu očistiti zrak oko sebe. Da, dobro ste pročitali. Plakat pročišćava zrak.
U razdoblju od 3. travnja do 28. svibnja ove godine, čak će 37 jumbo plakata u Los Angelesu i San Franciscu, kako kažu iz kompanije, uklanjati emisije dušikovog dioksida iz zraka. Bit će to ekvivalentno vrijednosti koju 5285 vozila inače stvori mjesečno. Dušik dioksid je inače ključni sastojak smoga i kiselih kiša.
Jedinstveni reklamni pano zvan eco-billboard ili skraćeno, ecoboard, koristi vinil presvučen titanijevim dioksidom kako bi mogao pročišćavati okolni zrak. Kad kisik reagira s katalizatorom, dušik dioksid se pretvara u nitrat i biva uklonjen iz zraka. Ove jedinstvene jumbo plakate sa supermoćima aktivira sunčeva svjetlost i oni tako uklanjaju smog. Da svi imamo priliku izabrati neku supermoć za svakog od sebe sigurno se ne bismo sjetili odabrati “ubijanje” dušik dioksida za dobrobit čovječanstva, nego nešto sebično poput rentgenskog vida. Ovo nas je malo posramilo. No da se vratimo na temu. Pročišćavanje zraka je omogućeno dok god su prisutni vlaga, svjetlost, protok zraka i premaz titanijevog dioksida.
Kompanija Pureti Group je glavni krivac koji stoji iza razvoja ove zanimljive tehnologije premaza titanij dioksidom, a Clear Channel Outdoor Americas ima ekskluzivna prava na korištenje tehnologije u oglašavanju. Toyota je predstavila eco-board kampanju tijekom prvog Environmental Media Association skupa u Kaliforniji. Mirai model automobila, koji koristi vodikove ćelije, omotan vinilom s obloženim titanijevim dioksidom, je čak pročišćavao zrak na ulazu na taj događaj. Krasnih moći to vozilo ima, kao što vidimo, a još i da pristojno izgleda gdje bi mu bio kraj. Ne možete imati i ovce i novce, barem u ovom slučaju.
Gene Leehan, izvršni potpredsjednik i viši regionalni predsjednik za Clear Channel Outdoor Americas, je rekao kako je to prva takva kampanja u Sjedinjenim Američkim Državama koja koristi navedenu tehnologiju i raduju se što će je učiniti dostupnom i ostalim oglašivačima. Inače, premazi titanijevim dioksidom nisu nova stvar, ali očito jesu na plakatima.