Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 19.04.2015

(Još jedan) dokaz da Kinezi nisu normalni

U eri „poštivanja različitosti“, sve sile „ljudskih prava“ i ostalih floskula s kojima se svijet opterećuje iz dana u dan, Kineze to očito ne zanima, jer tijekom posljednjih godina doslovce idu iz diskriminacije u diskriminaciju.

Ovakve scene više neće biti moguće na prostoru kineskog salona automobila
Ovakve scene više neće biti moguće na prostoru kineskog salona automobila
foto: AutoEvolution

Prije nekoliko mjeseci sam se kroz jedan tekst na portalu dotakao Kineza i njihove odluke da se „zbog zaštite digniteta salona automobila u Shanghaiu“ (ili nekog sličnog idiotskog i šovinističkog razloga) ukinu hostese kraj izloženih automobila.
To naravno vidim kao izuzetno krivi potez od strane kineskih vlasti i organizatora sajma, i to iz nekoliko razloga.

Nije li ovo lijep prizor?
Nije li ovo lijep prizor?
foto: Guide AutoWeb

Za početak bih naveo onaj tipično muški, koji podrazumijeva poslovicu koja kaže da „uz lijep automobil uvijek paše i lijepa žena“, što u prijevodu znači da uvijek postoje oni koji će čak i najgluplji i najružniji automobil „okinuti“ s kamerom ukoliko kraj njega stoji lijepa žena.
Drugi je razlog sasvim ekonomskog tipa, jer se takvim pristupom brani zapošljavanje hostesa kojima bi zarađeni novac mogao itekako dobro doći, dok treći razlog podrazumijeva svojevrsnu spolnu diskriminaciju koja je u 21. stoljeću nešto ne samo nepotrebno, već i jadno.

Kada sam tu vijest pročitao i objavio, nisam mogao vjerovati koliko zatucanost u Kini može zastraniti u ekstreme, no kako u ovom momentu stvari stoje, Kinezi na vlasti otišli su još koji korak dalje i prema najavama izuzev zabrane pristupa hostesama aktualizirana je i zabrana pristupa prostoru sajma i za djecu.

Po najnovijim "mjerilima" i prema kineskim vlastima, djeca nemaju što tražiti na sajmu automobila
Po najnovijim “mjerilima” i prema kineskim vlastima, djeca nemaju što tražiti na sajmu automobila
foto: The Guardian

Objašnjenje cijele priče od strane (očito) poremećenih pripadnika vlasti te zemlje koji su je dogovorili i izglasali još uvijek nije stiglo, no iskreno čisto sumnjam da bi dotično moglo ponuditi ikakve logične razloge, već bi samo moglo dodatno potvrditi jednoumlje i zatucanost koja u tom dijelu svijeta (očito) itekako vlada.
Mislim, razumljivo mi je da djeca u Kini nisu kupci automobila i nemaju svoje izvore prihoda (poput npr. djece koja nerijetko „rade“ u tamnim i sporednim uličicama Bangkoka). Jasno mi je i da djeca ne razumiju pojam vrijednosti i cijene nečega što diraju, pa se na pojedinim automobilima mogu naći manja oštećenja, no ukinuti pristup djeci na neku takvu manifestaciju smatram diskriminacijom za koju jednostavno nema opravdanja.
U krajnjoj liniji, ako je već cijela priča osmišljena da bi potencijalni kupci mogli bez distrakcija razgledavati modele automobila razmještene po paviljonima i izlagačkim prostorima unutar njih, onda bi tamošnji vlastodršci trebali shvatiti da za velik broj klinaca fascinacija automobilima kreće od malih nogu.
Samim time tijekom odrastanja i ti klinci postaju zaljubljenici u pojedine marke i modele, te ultimativno i kupci, što je uostalom i krajnji cilj svake takve manifestacije.

Izgleda da kineskim klincima preostaju samo ovakvi doticaji s automobilima
Izgleda da kineskim klincima preostaju samo ovakvi doticaji s automobilima
foto: TimeOut Shanghai

No takvo je razmišljanje očito ispravno samo u nemoralnom svijetu zapadnjačke civilizacije, od kojeg kineske vlasti kroz praksu degradiranja i dvostrukih mjerila na vrlo vidljiv način peru ruke i bez ikakvog problema izglasavaju ovakve zakone od kakvih se svakom normalnom čovjeku diže kosa na glavi.
To je naravno poražavajuće za svakoga tko je ikada s guštom pogledao ženu na nekoj takvoj manifestaciji, no isto tako je poražavajuće i za svakog roditelja koji je takvim regulativama stavljen izvan liste poželjnih posjetitelja sajma samo zato što sa svojim djetetom želi provesti vrijeme šetajući između izlagačkih prostora i razgledavajući automobile.

Šteta što će kineski klinci ostati zakinuti za ovakve vidike
Šteta što će kineski klinci ostati zakinuti za ovakve vidike
foto: World Car Fans

Ne znam kakve će reakcije biti od strane našeg cijenjenog čitateljstva, no ako se mene pita, takav način razmišljanja i takav razvoj situacije za mene su jednostavno sramotni i to je zapravo sve što je potrebno reći kao zaključak.

Pitam se pozdravljaju li ovi klinci donesene mjere zabrane pristupa auto-salonu
Pitam se pozdravljaju li ovi klinci donesene mjere zabrane pristupa auto-salonu
foto: The Chindu

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

Piše: Niko Poznat

Projekt Goldfish – Jedini BMW Serije 7 s V16 motorom!

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

FOTO: Trash & Burn 2025: Automobilski spektakl koji se ne propušta

Piše: Niko Poznat

Europski vozači preplaćuju tisuće eura za automobile s vraćenom kilometražom

Piše: Niko Poznat

3. Oldtimer driver Rally u Otočcu

Piše: Niko Poznat

Šesnaest života u sedam dana. Koliko još!?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Ono kad je Mercedes-Benz ponudio četiri automobila u jednom…

Piše: Niko Poznat

Novi dokument za taksiste: Kartica autotaksi vozača


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana