Lamborghini i MIT zajedno žele doći do još boljih superautomobila!
Lamborghini iz obitelji Volkswagen i MIT (Massachusetts Institute of Technology) su se nedavno povezali, jer su odlučni u namjeri da svoja znanja zajedno usavrše i iznjedre još bolje superautomobile.
Lamborghini kao brand ne treba posebno predstavljati. Sinonim je to za superautomobile koji je korijene vukao iz početne proizvodnje fensi traktora. Sada je pod VW okriljem. MIT ili Massachusetts Institute of Technology isto tako nije nepoznanica, samo na nekom drukčijem nivou. Jedno je to od najpoznatijih sveučilišta na svijetu koje se smjestio u gradu Cambridgeu države Massachusetts. Ne samo da ima čast imati jedan od najvećih fundusa za istraživanja, nego i ako je Lambo mrijestilište elegantnih superautomobila, onda je MIT mrijestilište nobelovaca i ostalih genijalnih umova. Zato smo i mi ovdje toliko ponosni kad neki postdiplomac koji je naše gore list tamo odleprša na usavršavanje i/ili rad. MIT nije mala stvar i Lambo to zna.
Strateško partnerstvo koje su dva diva potpisala će zato omogućiti Lamborghini inženjerima i MIT istraživačima da „usporede bilješke“ i zajedno ostvare upotrebu novih tehnologija. Trogodišnje partnerstvo će kao rezultat poslati 50 studenata u Italiju na godinu dana boravka, iako će se glavnina posla ustvari odvijati preko bare, u Cambridgeu. Namjeravaju zajedno proizvesti pametne i suvremene superautomobile spremne za budućnost koji bi trebali biti brži, lakši, jeftiniji (nadamo se) i otporniji na udare.
Nije to MIT-u jedino petljanje prstiju u univerzum automobila. Svjež primjer ne seže tako davno u prošlost. Naime, još prošle godine su se odlučili povezati s Toyotom kako bi napravili što bolje autonomne automobile. MIT se nada plodonosnoj suradnji, možda ne baš odmah, nego s vremenom, jer postoje dobri primjeri uspješnih suradnji koje su povezivali dva različita, a opet komplementarna svijeta koja jedno drugom trebaju. Pamti se tako da je još nekoć washingtonsko sveučilište imalo itekako dobru suradnju s Boeingom. Karboni i te stvari. Zato ni ovo onda ne može ispasti loše ni po jednu stranu.
Lambo se u svemu tome nada jeftinijim i kvalitetnijim dijelovima koji bi trebali ispasti kao rezultat. Opet napredni karbonski materijali i daljnja usavršavanja. Kompanija također planira poraditi na hibridnim pitanjima, nisu imuni na to vjerojatno zato što je VW njemački, a Njemačka na mala vrata pokušava progurati ovo. Što su o ovom projektu, kojem je ideja ne misliti unutar ustaljenih automobilskih kutija, rekli zvučni ljudi susreta?
Stefano Domenicali, izvršni direktor u Lamborghiniju, kaže da su sretni što surađuju s jednim takvim inovatorskim divom kao što je MIT te da se nada da će tako zajedno iznaći rješenja za aute trećeg milenija pa će se brand posljedično moći sve više gledati kao trendseter u polju luksuznih automobila. Slične optimistične i predvidljive (ali potrebne) stvari su izgovorili i talijanski veleposlanik u SAD-u i kodirektorica MIT-Italy programa, jer je red. Na videu koji su postavili na Lamborghini stranici se vidi sažetak susreta, koji će nadamo se, rezultirati pametno sastavljenim i povoljnijim Lamborghini autima ubuduće.