Mercedes Concept EQT polivalentni je transporter za sva tržišta. I radi na – struju
Mercedes izlaže koncept polivalentnog automobila na struju koji je osposobljen prevesti i do sedam putnika te tako dodatno utjecati na smanjenje zagađenja u prometu.

Mercedes je predstavio EQT, prototip električnog kombija što zapravo pokazuje kako će izgledati nova T-klasa čiji se dolazak na tržište očekuje za godinu dana. Iako je u današnjoj sferi opće elektrifikacije automobila nekako uobičajeno da se eliminira nekadašnje motore s unutarnjim izgaranjem, T-klasa će svakako uvažavati elektromotre, ali bit će dostupna i s onima na unutrašnje izgaranje.
Iako se to može činiti neobičnim, nije jer T-klasa će imati i varijante usmjerena na profesionalnu upotrebu, kako za prijevoz robe, tako i za ljude, čije će ime biti Citan. Kao i kod Citana koji poznajemo od 2015. godine, T-klasa i novi Citan dijelit će platformu s Renaultom Kangoo, u ovom slučaju s modelnom godinom 2021. koju smo također nedavno predstavili. Polivalnetnost je bitna i zbog toga što se ovim modelom želi zadovoljiti većinu europskih tržišta raznih platežnih moći i tehnološke pripremljenosti za brzo punjenje baterija električnih verzija.
Citán i T-klasa bit će dostupni s dvije duljine tijela: najdulja, koja odgovara ovom prototipu, duga je 4,95 metara, druga će biti otprilike pola metra kraća, danas je to 4,48 metara dok su širina i visina 1,86, odnosno 1,82 metra. Predstavljanje konačnih serijskih modela odvijat će se u kolovozu 2021. godine kad će se predstavit Citan, dok u proljeće 2022. godine dolazi nova T-klasa. Kasnije te godine u ponudu stižu i električne verzije oba modela.

Kao što se može primijetiti, Concept EQT ima sedam mjesta i to u najduljoj verziji što doseže skoro pet metara. Drugi se red može preklopiti kako bi se napravilo mjesto za treći ili kako bi se povećao teretni prostor i ostavlja praktički ravan pod. Rukuje se s malo napora, ali kako je sjedalo učvršćeno, ne dopušta mu uzdužno kretanje duž tračnica. To je vrlo sličan sustav onom koji koriste Citroën Berlingo, Opel Combo i Peugeot Rifter, a koji su alternative budućoj klasi T. Dva stražnja sjedala također se mogu preklopiti s naslona i dizajnirana su tako da mogu biti potpuno uklonjeni iz vozila.

Dodajmo još da će motori biti iz oba koncerna, s time da bi manji klasični motori zastupljeniji mogli biti s onima koje koristi sustav Renault. Kad je elektrika u pitanju, i Mercedes i Renault su dovoljno iskusni tako da ni tu najvjerojatnije neće biti iznenađenja. Izvor: Novilist.hr