Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY 1KLIK.HR

VOZILI SMO: Poznaje li VW Amarok granicu nemogućega?

U Münchenu smo imali prilike isprobati osvježenu izvedbu VW-ovog diva – Amarok. Uz lagane vanjske promjene, najveća se našla ispod poklopca motora u vidu uvjerljivog V6 motora

test-vw-amarok-pick-up-dostavno-vozilo-terensko-teretni-prostor-v6-2017-001

Ceste u okolici Münchena i to onog dijela gdje vlada industrijski duh, odlično su nam poslužile za upoznavanje osvježenog Volkswagenovog osvajača na svim podlogama – Amaroka.

Od zavodljivog okružja golf terena do kamenoloma, pick-up iz Wolfsburga se poput kameleona prilagođava situaciji.

test-vw-amarok-pick-up-dostavno-vozilo-terensko-teretni-prostor-v6-2017-002

Odmah ćemo vam predstaviti glavnu odliku i ono što se kroz cijelu prezentaciju guralo u prvi plan, a to je 3,0-litreni V6 motorom najnovije generacije.

Izvedba koja ga gura u sferu posebnoga, jer je postao jedini član u segmentu koji će od sada kupcima nuditi šest cilindarski sklop.

Ako znamo da ljudi još uvijek u svojim mislima imaju averziju prema motorima manjeg obujma, onda je ovakav potez Nijemaca odličan.

test-vw-amarok-pick-up-dostavno-vozilo-terensko-teretni-prostor-v6-2017-013

Spomenuti motor tako donosi maksimalnih 224 KS i kamionskih 550 Nm već od najnižih okretaja. Ono što još više veseli, upravo je količina uglađenosti i lakoće koju donosi uz sve te brojke.

Tome svakako doprinosi i novi 8-stupanjski automatski mjenjač razvijen upravo za najsnažniju izvedbu.

Kao glavna zvijezda prezentacije definitivno se promaknuo V6 motor, dok će u ponudi stajati i nešto slabije izvedbe od 163 KS (proljeće/2017), ali i motor snage 204 KS koji će se pojaviti posljednji.

test-vw-amarok-pick-up-dostavno-vozilo-terensko-teretni-prostor-v6-2017-012

VW-ov off-roader svojim će novim vlasnicima i u izmijenjenoj unutrašnjosti pružiti mnoštvo zadovoljstva.

Amarok u najbogatijem paketu nudi nagrađivana ergoComfort sjedala (čak 14 opcija namještanja).

Kratki osvrt u kabini otkriva atraktivan kokpit koji je sad još više moderniziran, a u bogatom paketu Aventura donosi najnoviji multimedijalni sustav, opremljen značajkama poput App Connecta.

test-vw-amarok-pick-up-dostavno-vozilo-terensko-teretni-prostor-v6-2017-010

Kamionski visoki položaj sjedenja i dobar pregled (ponajviše zbog kamere za vožnju u nazad) te kvalitetna unutrašnjost, bacaju rukavicu u lice japanskim modelima.

Dizajnerske promjene na karoseriji bit će najprimjetnije – ako pogledamo svjetlosne sklopove, oni su sad dobili LED dnevna svjetla tehnologije slične Passatovoj i Tiguanovoj.

test-vw-amarok-pick-up-dostavno-vozilo-terensko-teretni-prostor-v6-2017-004

Također, bogati raspon atraktivnih naplataka još će više mogućnosti ponuditi kupcima, kao i nove dvije mat boje – plava i siva.

Brojke koje stoje iza njegova tovarnog prostora također guraju Amaroka u sam vrh, široki tovarni prostor omogućuje čak i utovar euro palete.

test-vw-amarok-pick-up-dostavno-vozilo-terensko-teretni-prostor-v6-2017-008

Vožnja neasfaltiranim cestama može biti stvarno udobna, a jednako impresioniraju njegove vozačke mogućnosti na zavojitim cestama.

Prvi primjerci Amaroka koji se u Europi nude samo u DoubleCab izvedbi, u Hrvatskoj su se pojavili protekle jeseni. Definitivno se isplati čekati najluksuzniji i kako smo se uvjerili nezaustavljivi pick-up iz Wolfsburga.

test-vw-amarok-pick-up-dostavno-vozilo-terensko-teretni-prostor-v6-2017-006

ZAKLJUČAK
Amarok svojim novim modelom želi odbaciti etiketu šminkerskog pick-upa koja ga je krasila, te će sad jednim uvjerljivim i snažnim nastupom razuvjeriti i one najtvrdoglavije japanske fanove. Jedno je sigurno, VW je visoko dignuo letvicu ostalima, ne samo zbog V6 srca.

VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion
 Motor  Dizelski, šest cilindarski
 Obujam  2967 cm³
 Snaga  165 kW (224 KS) pri 3000-4500 o/min
 Najveći okretni moment  550 Nm pri 1400-2750 o/min
 Pogon  pogon na sve kotače
 Mjenjač  osam stupanjski, automatski
 Spremnik goriva  80 l
 Dimenzije  D/Š/V 5.254/1.954/1.834 mm
 Ubrzanje  0 – 100 km/h 7,9 s
 Najveća brzina  193 km/h
 Potrošnja  9.0 l/100 km
 CO2  CO2 199 g/km
 Cijena  od 318.268 kuna