Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY 1KLIK.HR

VOZILI SMO: KIA Niro kao domišljata alternativa dizelašima

Dizelaši su trenutno u krizi? Uz ovakve hibridne modele vrlo lako bi je mogli i produbiti!

test-vozili-smo-kia-niro-suv-crossover-hybrid-006

DIZELAŠIMA TRENUTAČNO NE CVJETAJU RUŽE. Dakle, tko danas traži štedljivu alternativu osporavanim dizelašima koja usto ima sigurnu budućnost, na popis za kupnju treba uvrstiti Kiju Niro.

Nekićeni crossover smjestio se negdje između kompaktnog karavana i SUV-a te je otprilike jednako velik kao Opel Mokka. Usto je vrlo ukusno uređen i iznimno prostran.

Hibridni se pogon sastoji od 1,6-litrenog benzinskog motora s izravnim ubrizgavanjem sa 105 KS, električnog motora s 44 KS, litij-ionske polimer baterije i šesterostupanjskog mjenjača s dvije spojke.

test-vozili-smo-kia-niro-suv-crossover-hybrid-004

Time Kia vozi živahno i okretno, sustav funkcionira besprijekorno i neupadljivo – samo kad postane malo sportskije pri promjeni brzina pogon protrese mali trzaj. Svejedno, Niro sveukupno ostavlja živahan dojam, što za sebe ne može reći svaki hibrid. Usto Kia obećava potrošnju od 3,8 litara na 100 kilometara (sa 16-inčnim kotačima) – zgodno, ali moramo to ipak provjeriti.

test-vozili-smo-kia-niro-suv-crossover-hybrid-009

Prodaja novog Nire krenula je prije dva tjedna, s cijenom od 200.490 kuna. Japanski konkurent je samo par stotina kuna jeftiniji, a uskoro pročitajte usporedni test spomenutih hibridnih aktera.

Na zaslonu u instrumentnoj ploči mogu se pozvati informacije o hibridnom sustavu, zgodna grafika

test-vozili-smo-kia-niro-suv-crossover-hybrid-014

ZAKLJUČAK

Kia je u naletu, to znamo. Niro to ponovno potvrđuje. Podjednako privlačan koliko i praktičan crossover, može se pohvaliti vrlo dobrim hibridnim pogonom, pa ga preporučujemo kao ozbiljnu alternativu dizelašu.

test-vozili-smo-kia-niro-suv-crossover-hybrid-007

Kia Niro 1.6 GDI Hybrid

Motor Četverocilindarski, sprijeda poprečno * Obujam 1591 cm³ * Snaga 77 kW (105 KS) pri 5700 o/min * Najveći okretni moment 147 Nm pri 4000 o/min * Električni motor 32 kW (44 KS) * Snaga sustava 104 kW (141 KS) * Najveća brzina 162 km/h * 0 – 100 km/h 11,5 s * Pogon Prednji pogon/ šesterostupanjski mjenjač, s dvije spojke * Spremnik 45 l * D/Š/V 4355/ 1805/ 1535 mm * Prtljažnik 427 – 1425 l * Težina praznog vozila 1500 kg * EU norma 3,8 l supera/100 km * Emisija CO2 88 g/km * Cijena od 200.490 kuna