Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY 1KLIK.HR

TEST: Zašto je Opel Corsa OPC auto samo za odabrane?

Ponovno je Opel Performance Center pripremio odlične stvari za Corsaljupce, novi OPC jurišnik uistinu obećava

Test-opel-corsa-opc-performance-sport-servis-prednosti-brzina-cijena-održavanje-jamstvo (10)

Ni boja više nije baš kao ona stara – sve je nekako u još boljem tonusu. Nova Opel Corsa začinjena OPC karakterom prava je mala jurilica koja prema svemu viđenome ima mnoštvo atributa, s kojim bi mogla zapapriti svojim žestokim konkurentima.

Napetiji i mišičaviji vanjski dizajn karakterističan za OPC modele s upadljivim detaljima, poput dviju ispušnih cijevi, odmah otkriva da se ovdje ne radi o Corsi koja ima i malo veze s većinom onih koje ćete najčešće viđati na prometnicama.

Slično je i u unutrašnjosti u kojoj dominiraju školjkasta Recaro prednja sjedala, mali trokraki upravljač s ravnim dnom i drukčiji instrumenti, te niz drugih detalja specifičnih za OPC modele.

Iako, iz našeg uvijek sportski nastrojenog pogleda, dojma smo da su u OPC-u mogli pridodati pokoji detalj više.

Opel Corsa OPC

Ono najvažnije nalazi se u Corsinom agresivno oblikovanom nosu. Pod haubom kojoj je pridodan usisnik u OPC inačici gradskog Opela, ponovno se nalazi 1,6-litreni benzinski turbomotor, ali s drukčijim usisnim i ispušnim sustavom, kako bi se oslobodilo više snage, koja se zaustavlja na zavidnih 207 konja.

Tu je i 245 Nm okretnog momenta koji uz overboost funkciju na pet sekundi raste do čak 280 Nm, a novi 6-stupanjski mjenjač ima kraće i preciznije hodove pravog sportskog osjećaja. Hoće li to biti dovoljno za postati broj 1 među konkurentima!?

Pročitajte test izravnog konkurenta: Renault Clio RS Trophy

Test-opel-corsa-opc-performance-sport-servis-prednosti-brzina-cijena-održavanje-jamstvo (3)

Rast brojki kod nove Corse OPC, logično, omogućio joj je da postane bržom nego ikad prije.

Za ubrzanje do 100 km/h treba 6,8 sekundi, što je gotovo pola sekunde manje nego prije, a i međuubrzanja su bitno uvjerljivija i kraća.

Pritom je i maksimalna brzina povećana na 230 km/h, a sve to uz prosječnu potrošnju od razumnih 8,5 l na 100 km, ako niste u pretjerano sportskom điru.

Test-opel-corsa-opc-performance-sport-servis-prednosti-brzina-cijena-održavanje-jamstvo (8)

Inženjeri iz Opelova Performance Centra, međutim, postigli su nešto još impresivnije od poboljšanja performansi. Uz pomoć specijalista tvrtke Koni, ovjes najsportskije Corse sada omogućava još impresivnije prianjanje i vozaču ulijeva više samopouzdanja prilikom jurnjave zavojima, u što smo se mogli i sami uvjeriti, a istodobno pruža prihvatljivu razinu udobnosti.

Ljudima naviknutima na ugodna krstarenja ovo bi mogla biti prilična promjena. Mehanički diferencijal koji se nalazi u Corsi OPC odrađuje uistinu korektno posao, a u nekoliko oštrih zavoja točno smo mogli osjetiti njegov utjecaj.

Opel Corsa OPC

Osjećaj za volanom je takav da steknete dojam kao da ste prikovani na cesti i iz svakog zavoja izvlačite još više od Corse. Doista, kada smo pomislili da smo u bezizlaznoj situaciji odličnim prianjanjem i kočionim sustavom izvlači svaki naš grijeh na pomalo prevrtljivoj cesti koja je u svakom zavoju tražila stalnu prisebnost.

Test-opel-corsa-opc-performance-sport-servis-prednosti-brzina-cijena-održavanje-jamstvo (11)

Nove Corse već neko vrijeme su aktualne na domaćem tržištu, a ako su u vama OPC izvedba i ovo iskustvo pobudili sportski duh, s početnom cijenom koja za hrvatsko tržište iznosi 197.298 kuna, bit će konkurentna i među ostatkom svojih stalnih rivala.

Opel Corsa OPC
Motor četiri cilindra, turbo-benzinski
Obujam  1598 cm3
Snaga 207 KS pri 5800 o/min
Najveća brzina 230 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 6,8 sekundi
Masa 1293 kg
Potrošnja 8,5 l S/100 km
Emisije Co2 174 g/km
Cijena od 197.298 kuna