Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY 1KLIK.HR

TEST: Peugeot 508 je siguran adut svakog poslovnjaka

Nenametljiv nastup u elegantnoj antracit boji, snažan dizelaš s automatskim mjenjačem i bogata oprema maze vozača i suputnike na svakom kilometru. Nudi li Peugeot dobitnu kombinaciju?

test-Peugeot-508-vožnja-iskustva-cijena-prednosti-servis (17)

Automobili klasične trovolumenske karoserije u drugoj su polovici dvadesetog stoljeća simbolizirali daleko najbrojniju skupinu među tipovima vozila. U vrijeme Ford Taunusa, Opel Rekorda i Peugeota 404 pitanje odabira svodilo se jedino na dimenzije i cijenu jer gotovo sve što je tada vozilo po cestama (uključujući i gradske automobile) posjedovalo je siluetu limuzine.

test-Peugeot-508-vožnja-iskustva-cijena-prednosti-servis (12)

Ali limuzine tijekom godina gube dominantnu poziciju. U ulozi obiteljskih automobila postupno ih potiskuju karavani koji postaju sve ugledniji, zatim monovolumeni koji su prostraniji, varijabilni i maštoviti, odnosno crossover/SUV frakcija koja je sve brojnija i većini kupaca ultimativno privlačna.

Tako smo došli do zanimljive situacije gdje klasična limuzina traži prostor za preživljavanje. Pronalazi ga u dvije “niše”: današnja se tržišna ponuda dijeli na takozvane poslovne limuzine i premium limuzine, uz moguća preklapanja.

test-Peugeot-508-vožnja-iskustva-cijena-prednosti-servis (18)

Ugledan tržišni staž, bogata oprema i snažan dizelski motor s automatskim mjenjačem Peugeotovu poslovnu limuzinu čine zanimljivom i profinjenoj klijenteli…

Negdje na polovici puta nalazi se testirani Peugeot 508. Svoju markantnost temelji na veličini karoserije i smirenom dizajnu. No “mišićava” i donekle kupeasta karoserija krije i poneku manjkavost: jako zagrijavanje putničke kabine ljeti, malo prostora za glave stražnjih putnika, kratak poklopac inače velikog prtljažnika i nepreglednost prilikom manevriranja ili parkiranja samo su neke od sitnica s kojima se u svakodnevici susrećemo.

test-Peugeot-508-vožnja-iskustva-cijena-prednosti-servis (4)

S obzirom na “nacionalnost” Peugeot je komforno vozilo s udobnim prednjim sjedalima, a ipak čvrsto stoji na asfaltu. Unatoč agresivnim 17 colnim alu-naplatcima ne ostavlja dojam stroja za oštru vožnju, a kada to shvatite, potrošnja goriva past će na očekivane vrijednosti.

test-Peugeot-508-vožnja-iskustva-cijena-prednosti-servis (2)

O motoru samo najbolje – BlueHDi 180 dobavljiv je isključivo uz automatski mjenjač (uz mogućnost manualne izmjene s pomoću ručica uz upravljač) što bitno jača dojam luksuza. Zvučno besprijekorno izoliran raspolaže bogatim rezervama snage i kao stvoren je za autocestu.

test-Peugeot-508-vožnja-iskustva-cijena-prednosti-servis (1)

Bogat paket opreme Allure donosi sve što trebate, jedino bismo doplatili za opcionalni električni krovni otvor (4.600 kn). Međutim tijekom konfiguriranja vozila treba paziti da ga ne opremite previše jer tada postaje iracionalno skup, ali će zvukom zatvaranja vrata još uvijek podsjećati na neke jeftinije automobile.

Duh vremena osjeti se u kabini, prostranost je i više nego dovoljna, samo bi voljeli vidjeti koji pretinac više

test-Peugeot-508-vožnja-iskustva-cijena-prednosti-servis (3)

Peugeot 508 je dostojna alternativa Passatu – u svijetu poslovnih limuzina, dok s druge strane gotovo doseže razinu Volva S60 – na području semi-premium sedana. U testiranoj izvedbi ne zaostaje ni cijenom. A ukoliko su vaše preferencije usmjerene ka maksimalnoj udobnosti, druga marka iz PSA grupacije nudi upravo ono što tražite – model se zove Citroën C5.

Prava poslovna limuzina kao stvorena za daleka putovanja

test-Peugeot-508-vožnja-iskustva-cijena-prednosti-servis (13)

 

Peugeot 508 Allure 2.0 BlueHDi180 EAT6 S&S
Motor dizelski, četiri cilindra
Obujam 1997 cm3
Snaga 133 kW (180 KS) pri 3750 o/min
Najveći okretni moment 400 Nm pri 2000 o/min
Pogon prednji
Mjenjač šesterostupanjski, automatski
Spremnik goriva 72 l
Dimenzije D/Š/V 4830/1828/1456 mm
Ubrzanje 0–100 km/h 8,5 s
Najveća brzina 230 km/h
Potrošnja 6,3 l/100 km
CO2 110 g/km
Prtljažnik 473 l
Cijena testiranog modela 268.715 kuna