Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY 1KLIK.HR

Supercardating je kao Tinder za vlasnike supersportaša, ali i raj za sponzoruše

Znam, zvuči nevjerojatno, ali je istinito. A u nastavku teksta evo i dokaza.

Pogled kakav bi svaki vozač super-automobila trebao imati
Pogled kakav bi svaki vozač super-automobila trebao imati

Koliko ste puta negdje u prolazu ugledali neku predivnu djevojku ili ženu i napamet vam je pala ona stara narodna „to je za odlikaše“? Događalo se, zar ne?!
Kroz lupu psihologije gledano, tu nije riječ o kompleksima, već su takve rečenice jednostavno rezervirane za ljude koji su u potpunosti svjesni sebe, pa samim time u takvom načinu razmišljanja ne vidim ništa loše – tim više što je takav zaključak u današnje vrijeme često i više nego ispravan.

Nije da želim kritizirati nekoga, te ispadati šovinističkom svinjom, no ako ćemo gledati realno, u današnje vrijeme više nije moderno raditi i zarađivati novac. Nije baš pretjerano moderno ni znati kuhati, niti obavljati kućanske poslove, ni ništa tome slično, već je puno bitnije izgledati dobro i tako sebe prezentirati u najboljem svjetlu. Naravno da ima izuzetaka tim navodima, no koliko vidim, u posljednje vrijeme su sve rjeđi i rjeđi.

Ovakvog što sumnjam da će članovi stranice pronaći u stvarnom svijetu
Ovakvog što sumnjam da će članovi stranice pronaći u stvarnom svijetu

Iako su neke stvari u društvu oduvijek funkcionirale na jedan te isti način, u današnje vrijeme je sve postalo nekako čudno – počevši od konstantnog forsiranja političke i sociološke korektnosti u sklopu kojih se u određenim kontekstima više ne smiju spominjati rase, religije i političke pripadnosti.

Zatim je u ovim „modernim“ vremenima često ispada da ljudi više nisu debeli, ne znoje se (pa samim time i ne smrde), nisu ružni, zapušteni i nipošto glupi. Dapače, za svaki od tih opisa danas postoje opširni opisi poput „pretio“, „smanjenih mogućnosti percepcije“ ili nešto u tom stilu, što ne samo da je nepotrebno, već je i glupo.

Zapravo ispada kako je prosječna osoba u svemu tome jednostavno izgubljena, te kako opterećenja i „loše vibracije“ stižu sa svih strana – pogotovo kad se uzme u obzir da u našim krajevima vladaju političari i samozvani manageri koji većinom samo uzimaju novac, dok s druge strane ne rade ništa.

Takvi mogu visjeti po teretanama i kozmetičkim salonima i „raditi na sebi“, jer vremena i novaca ionako imaju napretek, pa samim time na prvi pogled mogu i odavati dojam uspjeha, pameti i sposobnosti, dok s druge strane ti inicijalni dojmovi često mogu i varati.
No u eri prizemnih razmišljanja i polovične komunikacije takvog što zapravo nimalo ne čudi, jer posljednjih godina većina svijeta više komunicira preko društvenih mreža, nego za istim stolom u nekom lokalu uz kavu.

No što je s onim „odlikašima“ na početku ovog teksta? Vrijedi li još uvijek ono nepisano pravilo koje je svatko od nas  sebi ponovio barem nekoliko puta? Hmmm… S obzirom na ovu vijest moram priznati da u to baš i nisam siguran.

Predivan interijer Ferrarija F-430 Spider, zar ne?!
Predivan interijer Ferrarija F-430 Spider, zar ne?!

Naime, bogati ljudi donedavno nisu imali nikakvih problema s upoznavanjem pripadnica suprotnog spola, jer uspjeh u životu jednostavno oduvijek privlači. U krajnjoj liniji, za ljude dubljeg džepa nikad nije bio problem platiti društvo neke ljepotice, te se kasnije eventualno suočiti s napisima „žute štampe“.

Mislim, da nije tako, Bernie Ecclestone i Donald Trump bi i dan-danas bili seksualno neiskusni, a svi znamo da to baš i nije slučaj. Dakle slobodan sam zaključiti kako izuzev u nekretninama ima nešto i u novcu.

No vjerovali ili ne, u današnje se vrijeme čak i takvi moćnici za koje novac nikad ne predstavlja problem osjećaju usamljeno, pa je prije nekoliko mjeseci nakon Facebooka, Twittera i ostalih društvenih mreža nastala i stranica SupercarDating.com.

Članovima stranice ovakve scene ne bi trebale biti nedostupne
Članovima stranice ovakve scene ne bi trebale biti nedostupne

Dotična stranica namijenjena je vlasnicima super-automobila diljem svijeta kojima je iz nekog razloga dosadno, te su u potrazi za društvom…preferabilno ženskim.
Ideja je kroz vlasništvo nekog od super-automobila prezentirati sebe i svoje afinitete koji bi i drugima mogli biti zabavni, te tako sresti i upoznati savršenu suputnicu ili suputnika.
Navodi se doista sve i svašta – od super-automobila koji je (ili bolje rečeno koji su) parkirani u garaži, preko zanimanja, nekih osnovnih podataka (poput godine rođenja i sličnih generalija), pa sve do vlastitih interesa i kratkog opisa kakva se osoba traži za druženje.

Naravno, poput svake normalne stranice posvećene takvoj vrsti komunikacije, i na ovoj je od svakog pojedinog člana moguće pregledavati galerije fotografija, te na takav način dobiti kompletnu sliku o „princu u bijelom Lamborghiniju“.

Očita provokacija...
Očita provokacija…

Uglavnom, iako ideja sama po sebi nije nimalo loša, moram priznati da sam se zapitao je li doista došlo do toga da u današnje vrijeme čak ni bogati nemaju sreće u ljubavi – pa makar je i plaćali?

Je li doista došlo vrijeme da i oni najuspješniji i najbogatiji više ne znaju komunicirati s vanjskim svijetom pa im trebaju ovakve stranice. …i naravno, jedno pitanje koje se postavlja samo po sebi; je li doista moguće da na Facebooku više nije moguće s virtualne kavice prijeći u fazu prave?

Hmmm…očito ne, jer SupercarDating.com jest najuspješnija, no nikako nije jedina stranica ovakvog tipa na svijetu.

Ovako izgleda špranca popunjenog profila na stranici SuperCarDating.com
Ovako izgleda špranca popunjenog profila na stranici SuperCarDating.com

Iako je realno gledano sva ta priča oko otuđenosti i virtualizacije odnosa u društvu zapravo jako tužna, s druge strane se ipak tu i tamo treba zabaviti s vlastitim mislima, pa u toj maniri pokušavam zamisliti nekog bogatog Hrvata koji bi zajedno sa svojim Ferrarijem, Lamborghinijem ili Porscheom krenuo stvarati profil na gore navedenoj stranici.
Mislim da bi profil izgledao otprilike ovako:

Nadimak: mafija, ćelo, antiša, gazda… ma svakako me zovu
Ime: Ante
Prezime: Ćulibrk
Godine: 44
Zaposlenje: ne radim

Automobili u vlasništvu: nova mečka genšer, ferkan kabrio, bemve m3, x6 šta mali vozi i trica dizel za ženu. ostali nisu na mene
Interesi: more, narodna muzika, tompson, fešta, jagnjetina i volim neš´ bacit´pod jaja
Tražim: žensko nego šta
O meni: već sam napiso gore. oš i OIB da t´ dam?
O osobi kakvu želim upoznati: daj šta daš samo da ne pita jesam oženjen

Treba li ovdje uopće išta komentirati?
Treba li ovdje uopće išta komentirati?

Ne znam jesam li pogodio baš 100%, no kada malo bolje razmislim i sjetim se tko sve u našim krajevima vozi automobile nekih od gore navedenih marki, mislim da i nisam baš daleko od istine. Stoga bi bilo vrlo interesantno da neki od naših tipičnih „poduzetnika“ i bogataša svrati na ove stranice i popuni barem osnovne podatke u profilu, jer mislim da bi ostatak članstva umirao od smijeha.

Jedini problem u tome vidim u eventualnom članstvu Zdravka Mamića, jer s obzirom na to da ljude oko sebe često „nabija na k***c“, moglo bi ispasti da cijela ta priča oko upoznavanja i predigre zapravo uopće nije potrebna, a to bi pak moglo presuditi samoj internetskoj stranici i vlasnike prisiliti na prodaju „za kunu“.

U sklopu takve hipotetske priče daljnji razvoj nam je svima itekako poznat, pa u ovom momentu prestajem s cerekanjem i kategorički tvrdim da mi je zapravo drago da bogati „poduzetnici“ i vlasnici super-automobila u našim krajevima često ne znaju ni gdje je Internet, a kamoli kako doći do njega, pa su samim time postojeći i usamljeni članovi stranice Supercar Dating.com barem sačuvani od gluposti.

Vlasnica ovog Aston Martina, ili...?
Vlasnica ovog Aston Martina, ili…?