Pogledajte najslađi Audi na svijetu

Svima koji imaju dijabetičkih problema savjetujem da preskoče ovaj tekst.

Slatko lice novog Audija TT
Slatko lice novog Audija TT

Tijekom posljednjih godina se nekolicina ljudi s kroničnim viškom vremena i novaca odlučila svoje automobile ukrašavati na raznorazne načine. Pod time ne podrazumijevam neki dizajn naljepnica, kromiranu foliju ili set optičkih dodataka za pojedine automobile, već stvari kojima se uzduž i poprijeko karoserije pojedinih automobila naglašava kupovna moć pojedinih vlasnika automobila.

Tatina curica i njen tipično ruski uređen Mercedes
Tatina curica i njen tipično ruski uređen Mercedes

Tako sam prije nekoliko mjeseci na bespućima Interneta npr. naletio na Mercedes-Benz G-klase ukrašen s ogromnom količinom kovanih novčića, a prije nekoliko tjedana i na Mercedes-Benz CLS koji je jedna bogata studentica ruskog porijekla odlučila ukrasiti s malim milijunom Swarovski-kristala.

No to su tek bijedni pokušaji hvatanja „lajkova“ na Facebooku i Instagramu, dok je npr. na ovim stranicama nedavno prezentirani Volkswagen Golf obložen svježe pečenim kokicama nešto simpatično i idejno čisto.

Naravno da je takvih ideja bilo još, te je kroz godine doista bilo svakojakih prikaza prehrane na četiri kotača, no većina je takvih uradaka vrlo direktno reklamirala tvrtke koje su iza te hrane i tih automobila zapravo stajale.

Nedavno se toj sviti prehrambeno-stiliziranih automobila pridružio još jedan primjerak, no za razliku od izobličenih automobila na kakve smo navikli u ovakvim izdanjima, ovaj je uobličen u Audi TT najnovije generacije.

Da...na ovoj su fotografiji kutije još uvijek pune bombona
Da…na ovoj su fotografiji kutije još uvijek pune bombona

Kako je dotični TT nastao u kolaboraciji Audija i slavnog belgijskog proizvođača čokolade pod imenom Joos Arijs, u ovom času pretpostavljam da vam je već jasno gdje cijela priča ide.

Da…u pravu ste – ovaj Audi TT ima čokoladu u pretincu za rukavice i podrazumijeva nekolicinu dijelova presvučenih čokoladom, no bez gledanja fotografija nikad ne biste pogodili koliko.

Naime, Joos Arijs je eksterijeru automobila dodao 27,000 čokoladnih bombona raznih sorti i oblika, što ne samo da popunjava kompletnu karoseriju ovog automobila i iz njega radi pakao za dijabetičare, već istovremeno dobiva titulu najslađeg automobila na svijetu. Doslovno.

Interesantan posao, zar ne?!
Interesantan posao, zar ne?!

Ono što mi je pak teško povezati svodi se na činjenicu da je Audi odlučio ovaj automobil predstaviti na 24. internacionalnom sajmu interijera koji se već dugi niz godina održava u Belgiji.

To s jedne strane objašnjava gdina. Arijsa i belgijske čokolade, no s druge strane usprkos pogledanoj prezentaciji uobličenoj u video-uradak nikako ne mogu povezati 27,000 čokolada, jedan automobil i sajam interijera.

No u usporedbi s tim neznanjem s moje strane puno je važnije napomenuti kako smo izuzev najbržeg, najjačeg, najskupljeg, i Paname…(ispričavam se) najružnijeg automobila na svijetu upravo dobili i onaj najslađi.

Možda se ovakve eskapade mogu nazvati nepotrebnima, no s druge strane barem ne promoviraju jednu jedinu 20-godišnjakinju i njenog bogatog tatu, ili pak čovjeka s turbanom na glavi i njegov ego.