Rekonstrukcija najvećeg rotora u Hrvatskoj – Kreće ugradnja semafora i četvrtog traka!
Semafori u rotoru, informacija je koju smo već nekoliko puta prožvakali, no čini se kako priča ipak dobiva svoj kraj, odnosno početak! Radovi na kružnom toku kod Remetinca mogli bi početi na jesen.
Zagrebački rotor uskoro bi trebao dobiti svjetlosnu prometnu signalizaciju tj. semafore. Ispred svih ulaza u najveći zagrebački rotor, onaj kod Remetinca, uskoro bi mogli ugledati semafore, a na sjevernom dijelu, trebao bi niknuti i četvrti prometni trak. Rekonstrukcija raskrižja Avenije Dubrovnik i Jadranske avenije, za čije se izvođenje od jučer traži “hrabar” kandidat. Grad je objavio natječaj koji će biti otvoren do sredine siječnja pa bi radovi na rotoru najvjerojatnije počeli na jesen sljedeće godine.
Prometna regulacija u vrijeme izvođenja radova biti će prilagođena uvjetima, ovisno o fazama rekonstrukcije. Većih zahvata u vidu visine i geometrije rotora ne bi trebalo biti.
Podvožnjak na Jadranskoj aveniji regulirati će promet u smjeru istok – zapad te je kružni tok neometan od strane tog dijela prometa. Kako je objašnjeno u projektu, upravo je to razlog zašto će se prometni trak dodati samo na sjeveru, točnije na dijelu Jadranska avenija – Jadranski most te Avenija Dubrovnik – Jadranski most. Studija navodi kako će se broj nesreća smanjiti jer više neće biti moguće ulazak vozila u drugi prometni trak nakon što uđu u rotor.
Svjetlosna prometna signalizacija biti će postavljena na sve dijelove rotora, a vožnja kroz kružni tok biti će dodatno vođena vertikalnom signalizacijom.
Vremena se mijenjaju, a tako i gustoća prometa pa i neke odluke od strane struke, no kružni tokovi se grade upravo zato da NE BI BILO semafora, no mi smo u Hrvatskoj, a semafori u rotoru. Izgleda da kod nas to ipak mora biti “posebno” zbog “posebnih” vozača koji nažalost precjenjuju vlastite vozačke sposobnosti.
POGLEDAJTE PRAVILNO PROMETNO KRETANJE U KRUŽNOM TOKU!
Oprez u prometu!